Am o obsesie: îngerii!


Îngerii au fost mereu prezenţi în viaţa mea. Mai întâi, am aflat de ei din câteva locuri, chestii, nu mai ştiu unde am auzit prima dată de un înger, dar mi-a plăcut mult conceptul. Din păcate, nu ştim dacă îngerii sunt reali sau nu, aşa că ei sunt concepte, ipoteze, pentru mulţi care nici se obosesc să vadă mai mult… Eu ştiu că există îngeri, ceilalţi nu ştiu cum sunt…
Prin intermediul acestui site, am văzut un alt site.

Poate am auzit de ei prima dată la ora de religie, când profu’ de religie la acea vreme era un popă de la o biserică din oraş… Ţin minte de-atunci că aveam un coleg catolic, care învăţa rugăciunile şi notele le punea după cât de bine ştim rugăciunile, iar colegul acela le ştia foarte bine… Mai precis, am auzit prima dată de îngeri când acel popă ne învăţa rugăciunea „Înger, îngeraşul meu„… Nu mai ştiu acea rugăciune, dar ţin minte că era mai scurtă decât cea de pe site, parcă era maxim patru strofe… Oricum, pentru mine chiar nu contează rugăciunea, ci spontaneitatea, naturaleţea contactului cu Dumnezeu… Or, cu rugăciuni ne formalizăm cu Tatăl nostru… şi formalizarea ţine de raţiune… Întotdeauna (îmi) spun rugăciuni scurte, din suflet, fiindcă ştiu că Dumnezeu ştie exact de ceea ce avem nevoie…🙂 Şi partea frumoasă e că într-adevăr ascultă când eşti spontan… Altfel, degeaba te rogi la el, când te formalizezi nu eşti chiar sincer faţă de tine însuţi, iar Dumnezeu îşi dă seama de acest lucru… Pentru că, atunci când nu eşti sincer faţă de tine însuţi, îi minţi pe ceilalţi fără să-ţi dai seama… Or, aceasta e numai o părere personală, nu trebuie să-mi săriţi în cap că nu corespunde credinţelor voastre, fiindcă – aşa cum fiecare om este diferit – fiecare credinţă diferă de la om la om…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 8 Martie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

