Cum m-am apucat de Astrologie


Vedeţi aici. Ştiu, e cam pierdere de spaţiu, dar am vrut să mă asigur că mă fac „auzit”.😛

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on luni, 12 Martie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. :)) ok, mă apuc sa citesc…

  2. Şi ai citit până la capăt?🙂

  3. interesanta initiativa. saturn in casa VIII?

  4. Nu, în Casa VI. Pe cuspida Casei VIII am Neptun. În Scorpion am conjuncţie Marte-Pluton (de-asta am zis că eşti pe-aproape).😉

  5. marte in scorpion… superb

  6. 🙂 Mulţam.

Lasă un răspuns

