În lipsă de inspiraţie…


… am făcut un test, ca să văd cât de rar sunt… L-am aflat de la Denisuca.

Your Personality is Very Rare (INTP)

Your personality type is goofy, imaginative, relaxed, and brilliant.
Only about 4% of all people have your personality, including 2% of all women and 6% of all men
You are Introverted, Intuitive, Thinking, and Perceiving.

How Rare Is Your Personality?

Update (20 martie): Un prieten mi-a dat un link. După ce am făcut acest test, care era clar mai dezvoltat decât cel de mai sus, am văzut că sunt INFJ

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 15 Martie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Ştii ce am observat? Că la majoritatea iese „rare” sau „very rare”, ceea ce nu înseamnă că toţi ceilalţi sunt „comuni”, ci doar că suntem de foarte multe feluri. 🙂 Apropos, m-am mutat. Vezi link.

  2. Da, aşa e… suntem de foarte multe feluri…🙂
    Văzut noul site, plăcut, adăugat pe Google Reader.🙂

  3. Am mai văzut o categorie, „pretty rare” sau ceva de genul acesta. Adică nu mai eşti atât de rar la categoria asta, i-am uitat numele, mă-sa…
    Oricum, bine a zis o profă de-a mea: „Semeni doar cu tine însuţi.”

  4. Mulţam de aprecieri. Au venit ca un balsam într-o seară de rahat. :*

Lasă un răspuns

