Lumea


Nu mai am inspiraţie. Aşa că zic, pur şi simplu, lumea. La ce vă gândiţi?

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on vineri, 16 Martie 2007, in aberaţii. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. uite ca pe mine ma nedumereste o intamplare la care am fost martora zilele trecute. nu intamplarea in sine este importanta, de fel nici nu are relevanta aici dar am ramas cu o intrebare…

    atunci cand vezi in om mai mult decat el este, risti sa suferi. e mai mult o descoperire a propriilor limite (ingusitimea gandirii, lipsa intelepciunii etc.) dar ce te faci atunci cand apreciezi un om ca fiind mai putin decat este? (prin putin m-am referit la a-l percepe ca fiind diferit, poate inferior, neadecvat, incapabil…)

  2. Nici supraaprecierea, nici subaprecierea nu sunt bune… Echilibrul e cea mai buna cale de a observa omul, aşa cum este el… Părerea mea…🙂

Lasă un răspuns

