GNU.org, BadVista.org plus ceva funny


Mă plimbam pe net şi am găsit două chestii faine, pentru cei care s-au săturat de banalităţi şi vor să folosească şi altceva… Şi pentru cei care sunt revoltaţi de Vista…🙂

GNU, un nou OS (Operating System – sistem de operare).

BadVista, campanie anti-Vista.

Am găsit un titlu fără articol! Am făcut şi screenshot, for the record! Barem am văzut şi eu ceva interesant…🙂

Calitate şi viteză

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 22 Martie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

