Lullatone


Chiar la miezul nopţii am descoperit o formaţie super, Lullatone.

Vă dau şi un videoclip făcut de ei.🙂 Mie îmi place mai mult muzica. Melodia se numeşte „Little Songs About Raindrops”.

Ce ziceţi?🙂

I-am descoperit la Pandora.com (un radio online) şi din întâmplare am dat de o melodie de-a lor, „Good Morning Melody”, de care tot încerc să dau pe net… [Edit: mi-am scos adresa de e-mail şi contextul în care a fost dată.]

Cui i-a plăcut Lullatone cum mi-a plăcut şi mie, mai pun un video, „Magical…” făcut live.🙂 (Cineva a crezut că e vorba despre hipnoză… WTF?)

Apropo de adrese, am văzut că Akismet a blocat 12 spam-uri şi nu ştiu cum să fac să le văd… Are cineva sfaturi?

Update: Am găsit, în sfârşit, melodia!😀 E aici. Enjoy!

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on Duminică, 8 Aprilie 2007, in eXtaz. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

