Leapşă – 3 dorinţe


Denisa mi-a dat leapşă. Ea a primit-o de la Visurât. Leapşa sună cam aşa:

Esti (ca blogger) la pescuit. Si bei o bere, stai cu undita in mana, te uiti la apa, apa se uita la tine (iti dai seama ca se uita la tine doar atunci cand ai baut destula bere) si d’odata musca. Te lupti cu pestele, el cu tine, dar, tu fiind superior il biruiesti.
Dar ce sa vezi? Nu se poate…. E chiar pestisorul de aur.
Si vrea sa`ti indeplineasca 3 dorinte.
Care`s alea trei dorinte?

  1. Inocenţa copilăriei.
  2. Înţelepciunea bătrâneţii.
  3. Puterea tinereţii.

Ăăă… acum trebuie să dau leapşa cuiva… netics deja a făcut-o… A, da, dau leapşa următorilor: Aerian, Oblia (când are chef, desigur, chiar şi după o lună va fi valabil, nu are termen), Irina, Maja, Ciprian, Hyzurk, Adelasamy, Irene.🙂 Şi cam atât. Ordinea este absolut aleatoare. Acum vine dilema… Să-i anunţ că au primit leapşa de la mine sau mai bine stau cuminte?

Update: tocmai am văzut că netics mi-a dat leapşă.🙂 Îmi plac coincidenţele.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on vineri, 13 Aprilie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. ooooooooooooooooof :))) receptionat. (e-o leapsa scurta si draguta, imi place!). ma achit cit pot de curind.

  2. :))) abia acum am vazut!🙂

  3. bineeee, acuma m-am prins si eu😀

  4. bine’bine dar trebuia sa spui de la tine, aste sunt vorbe mai din carti😛

  5. @ since: Ce te face să crezi că nu e de la mine?

Lasă un răspuns

