Puţin despre arta vizuală


Când am văzut că sunt mai multe forme de artă vizuală, am zis să fac puţin altfel decât gândisem iniţial, adică Search & Research… Aşadar, cred că mai bine ar fi să vă arăt ce mi-a plăcut din ce am găsit pe Internet…

Am descoperit următoarele, de-a lungul vremii internautice:

  1. Heise’s blog (e în japoneză)
  2. Ilisim
  3. Rob Gonsalves
  4. Jim Warren
  5. Michael Tidwell (dacă aveţi răbdare să se încarce e bine, e un site potrivit pentru cei cu conecţiune rapidă la Internet)
  6. Galeria ciudăţeniilor (eu aşa le văd, cel puţin, şi îmi place; observaţi că e prima şi că aveţi o listă cu alte galerii, dacă vreţi să vedeţi mai multe)
  7. Twinners.org (chestii desenate)
  8. Boris Vallejo (click, click, că merită)
  9. Sketch Book Journal (comics-uri cu o moarte drăguţă)
  10. Jonathon Earl Bowser (daţi puţin mai jos, să vedeţi numele galeriilor – pe ele să daţi click, fireşte)
  11. Fake or Photo? (asta, dacă sunteţi dispuşi să vă testaţi abilitatea de a deosebi falsul de adevăr în arta vizuală)
  12. Photo.net (fotografii una şi una)

Legat de punctul 2: Urmăriţi, vă rog, blogroll-ul bogat în link-uri cu trimitere la diverse site-uri de artă (preponderent vizuală, se vede), deci aveţi de unde alege.

Punctul 3: Rob este participant al unui curent artistic numit realism magic. Cel care a contribuit mai mult la popularizarea acestui curent a făcut-o cu scrisul: Gabriel Garcia Marquez, care bănuiesc că nu mai are nevoie de link (otherwise, Google it).

Punctul 4: Seamănă un pic cu punctul 3.

Gusturile nu se discută.🙂 Favoriţii mei rămân cei de la punctele 3, 4, 8 şi 10.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on miercuri, 18 Aprilie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. hehe, tu esti omu` de care era nevoie, parca ai fi aparut din Codu’ lu’ Da Vinci😀
    ..poate ne vizitam mai des🙂
    ..pace😉

  2. I don’t understand Romanian, but was able to translate your nice comments about my site. Thank you very much for the compliment!🙂

    Michael Tidwell
    Myrtle Beach, SC, USA

Lasă un răspuns

