Încă un test


Nu mai ştiu de unde l-am luat, am tot navigat aiurea… Dar fie, mi-a plăcut acest test şi vi-l împărtăşesc.😛


Your Aura is Violet


Idealistic and thoughtful, you have the mind and ideas to change the world.
And you have the charisma of a great leader, even if you don’t always use it! The purpose of your life: saying truths that other people dare not say.Famous purples include: Mahatma Gandhi, Martin Luther King, Jr., Susan B. Anthony.

Careers for you to try: Political Activist, Inventor, Life Coach.

What Color Is Your Aura?

Iniţial, avusesem de gând să-mi închid blogul după ce voi spune chestii cât se poate de sincere (a se citi deranjante) despre lumea pe care o văd… Nu mai e nevoie, cine e deranjat poate s-o spună de-a dreptul, numai să nu recurgă la injurături…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 21 Aprilie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. De ce te-ar deranja injuraturile? Persoana care te-ar injura ar scapa de stress. O alta idee proasta e sa inchizi blogul dupa ce scrii chestii nasoale despre lume..keep doin’ the good ‘ork😛
    PS: sincer sa fiu, mi se pare ca esti putin paranoic…altfel pari de treaba Gl&HF

  2. Am zis că nu mai e nevoie să închid blogul, după ce iniţial avusesem de gând să fac asta după ce aş scrie chestii urâte despre lume… Acum înţelegi?
    Înjurăturile mă deranjează, fiindcă reprezintă agresivitate verbală… Or, eu nu prea agreez agresivitatea de niciun fel…

  3. pai intai scrie chestii urate despre lume..
    PS: si eu citesc Mozilla Firefox

  4. :)))) Numai să am inspiraţie…

Lasă un răspuns

