Ziua bărbatului


Această zi specială are loc pe 5 mai. Am aflat de la Denisuca.

Probabil fiindcă n-am ce face, bag şi un videoclip despre această zi… Nu ştiu cum vi se pare, dar mie mi s-a părut că e cam trasă de păr (reclama)…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on miercuri, 25 Aprilie 2007, in prostii, ştiri. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Pai mie si ziua barbatului mi se pare trasa de par :))

Lasă un răspuns

