Stare proastă


Prostia este mult mai complexă decât pare… Te face să ai mai multe complexe decât crezi… Te face o persoană incredibilă… Te face un fenomen! Când nu ştii ce să faci, te apuci să debitezi în fel şi chip tot felul de chestii… Am primit un e-mail care zice aşa:

-un tantalau de mare clasa, cu gura cat o sura si lipsit de orice fel de tact, care galopeaza prin viata cu un picior prins intr-o galeata in timp ce debiteaza enormitati =))) asta scrie in horoscop la sagetator…nu e vina mea =)))) [da km asea e:))]

Trecând peste îngrozitoarele greşeli de scriere, trebuie să admit… Cu gura asta cât o şură am supărat pe cineva fără să vreau… Adică trebuie să fiu diplomat şi tot nu-mi iese… Pun întrebări fără să mă gândesc dinainte la ele, zic chestii abrazive fără să le cântăresc… La asta am de lucrat, recunosc… Dar nu ştiu cum să împac supărarea… Vreo glumă să-mi vină, dar persoana asta e mult prea serioasă pentru glume… Asta e… Nu ştiu ce să fac…Îmi vine să mâzgălesc pereţi întregi cu „Îmi cer iertare, sunt un prost!”, din cauza unor chestii prosteşti, care se dovedesc mult mai tari decât cele inteligente. Nu se poate discuta cu un prost pentru că are mintea odihnită… Sunt un prost pentru că am o mare gaură în creier şi pentru că n-am ştiut ce să spun ca să nu supăr pe nimeni, dar să o spun astfel încât să-mi fac cunoscută părerea (pe care am şi retras-o, oricum)… N-a mers, n-a fost nici un compromis, dar am compromis altceva fără să vreau… N-a fost să fie… Mai mult, am şi scos o scuză puerilă, care n-a ajutat la nimic. Sunt un prost pentru că am vrut să fie într-un fel, dar a ieşit altfel! Şi mă doare capul din cauza propriei mele prostii… Sunt un terminat. Am nevoie de un ghid pentru a preveni supărări când doreşti să-ţi faci cunoscute gândurile fără nici o supărare. Mi s-a tăiat cheful de sociabilitate! Gata! Pentru o perioadă, cel puţin… De câteva ore… sau mai puţin… sau mai mult… Are cineva vreun tratament anti-prostie?

A, da, că tot vorbeam de prostie… Nu vreau să dau video-ul direct aici, aşa că dau doar link-ul. Ceea ce se vede este doar un alt fel de prostie, cea care nu doare pentru posesor, ci pentru victimele acestuia… Şi sunt mai mulţi astfel de posesori ai unei astfel de prostii… M-am bucurat că nu-mi place fotbalul… Măcar atât…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on vineri, 4 Mai 2007, in aberaţii, contra, prostii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

