Probleme


Din cauza unor probleme, s-ar putea să nu mai pot scrie pe blog o bună perioadă de timp.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on luni, 21 Mai 2007, in asta e. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Nici tu nu treci anul la facultate? :))

  2. N-are nicio legătură cu facultatea.

  3. Sper sa le rezolvi cat mai repede si sa fie totul bine pentru tine. Bafta!

  4. Eu am scris ieri la status-ul de yahoo ca mi-am rupt mana. In urmatorul minut erau 10 ferestre deschise cu discutii despre mana mea rupta. Si pana atunci nu ma bagase nimeni in seama.

    Sper ca ai prins aluzia…

  5. Mă gândesc că tu crezi că eu am vrut să atrag atenţia unora cu acest post. Nu-mi dau seama, sincer să fiu, unde baţi. Dar cred că observi o chestie: eu nu am specificat ce probleme am, tu ai specificat ce problemă ai.

  6. mi-as dori sa te consolezi cu ceea ce spun acum : si in zona mea sunt f. bulversate problemele, daca nu as avea rezerve native de ,,moral ridicat” si daca (cu sinceritate spun!) nu m-ar incarca si ce citesc pe blog-ul tau , ar trebui deja sa ,,ma duc”.
    ASA CA TE ROG pe tine, vino repede cu ceva explicatii astrologice: ce se intampla ? ce aspecte stresante la modul general (pt. ca stiu macar atata lucru, ca ele se aplica pe o tema, individual) sunt in aceasta perioada ? Nu ma iau de data asta numai pe mine in calcul ci pe toti din jurul meu, si astept de la tine un raspuns. multumesc, si tine moralul la ,,cota 2400m”, indiferent de ce-ti ofera viata! ioana- care te citeste cu multa placere

  7. Păi, la vremea când am scris acest post era un careu în T între Mercur (comunicare), Jupiter (moravuri, judecată) şi Uranus (viteza, neaşteptatul)… Pe scurt, era un vârtej din cauza faptului că vorbim prea repede, gândim prea puţin şi acţionăm prea rapid, ameninţăm aiurea (eu chiar am primit ameninţări), suntem confuzi, toate la timpul trecut… Acum se liniştesc apele…

Lasă un răspuns

