Leapşă – Ce vrei, dar nu găseşti


De la Denisuca! Trebuie să spun ce nu găsesc / nu am, dar vreau…

  1. Zece mii de euro (sau mai mult).
  2. Un laptop de marcă japoneză cu conecţiune wireless.
  3. Un aparat foto digital cu legătură USB (sper c-am zis bine) pentru laptop.
  4. O călătorie în jurul lumii cu avioane şi vapoare.

Sincer să fiu, de ceva vreme tot visez să pot călători în lume şi să bloguiesc despre ce văd, cu poze şi tot tacâmul. Totuşi, la un mic calcul mi-am dat seama că aş avea nevoie de vreo 10 ani de muncă până să pot face economiile necesare pentru acel vis… Şi cum eu sunt şomer, îmi vine să zic „Pa, visule!”…😐

Dau leapşa la: Deea, Adelasamy, Oblia, Medeea, Oompa-Loompa, Netics şi Ratatouille.

Cum în ultima vreme a fost vremea cam urâtă, ori nu prea am avut inspiraţie pentru posturi noi, ori aveam inspiraţie, dar nu mai mergea netul din cauza furtunilor ce îşi fac de cap în ultimul timp… Nasol, uăf… Ştiţi ce o să fac? Când o să am inspiraţie, o să scriu pe foaie, să fiu sigur că nu-mi dispare aşa uşor… Mulţumesc celor care au răbdare cu mine.🙂

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on marți, 29 Mai 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. mulţam de leapşă, dar a trecut deja pe la mine înainte

  2. O sa raspund, doar sa-mi fac putin timp liber (adica nu garantez ca voi fi prompta :))

  3. Nu face nimic, tot e bine că răspunzi.🙂

  1. Pingback: leapsa » netics blog

Lasă un răspuns

