În delir


Nu am cu tine absolut nimic, dragă prietene! Dar Dacă tu nu vrei să înţelegi ceea ce tu spui că sunt „aberaţii”, atunci scuză-mă că nu înţelegi, deşi folosesc cei mai simpli termeni cu putinţă. Dar nu contează. Eu sunt şaman, puţin îmi pasă dacă ştii sau nu ce naiba e ăsta. Ştii ce viziune am avut? Se făcea (ca s-o zicem ca pe un vis) că tu erai într-o secţie de poliţie şi ţi se cereau lămuriri în legătură cu ceea ce ai văzut sau spus, e o situaţie foarte încurcată. E atât de uşor să dai vina pe cineva numai pentru că ţie nu ţi-a mers cutare lucru. Dar tu ţi-ai asumat vreodată răspunderea pentru ceea ce faci? Să cazi în extaz pentru a te ridica pe culmile misticismului, să-ţi rişti viaţa pentru ceea ce crezi cu adevărat, pentru idealul tău suprem… Ai încercat vreodată asta? Dacă la prima ameninţare dai înapoi, mă dezamăgeşti crunt, căci de vreme ce te-ai apucat să vezi lucruri riscante, trebuie să ai şi tu ceva de riscat, pentru a simţi viaţa prin toţi porii pielii tale. Să strângi atât de tare pumnul, încât să nu-ţi dai seama că unghiile ţi-au intrat în carne, până la os… Să simţi puterea în aceeaşi măsură în care simţi şi slăbiciunea, ca să-ţi transformi slăbiciunea în putere… Oare ce ştim noi, oamenii? Câte nu ştim noi, în ignoranţa noastră totală şi binecuvântată? Oare când ne vom opri din sportul grijilor ce ne mănâncă atâta energie, atâta viaţă, încât să putem opri la timp declinul biologic ce ne pândeşte pe fiecare? Când ne vom da seama că lumea în care trăim e o iluzie şi că din cauza asta noi trăim în mai multe lumi? Dacă vezi vreo fantomă, să ştii că e doar imaginaţia ta. Spirite există, dar nu fantome. Nici zombies. Sunt pure legende. Totuşi, sintagma de „case bântuite” se foloseşte pentru case în care se află o foarte mare concentraţie de energie emoţională şi, de aceea, persoana care a avut emoţii puternice în timpul vieţii, într-un anumit loc, mai ales în apropierea morţii sale, dacă exagerează cu emoţiile (durata şi intensitatea lor), atunci se poate întâmpla aşa: o parte (Sinele) se duce la reîncarnare, o altă parte (Sufletul, sediul emoţiilor) se duce să bântuie locul de care s-a ataşat, pe care nu vrea să-l părăsească. Le simţi emoţiile, crezând că sunt ale tale, de aceea ai tendinţa de a crede că ai nevoie neapărat de un psihiatru… Şi uite că s-ar putea să nu fie aşa, ci să fie din cauză că ai intrat în contact cu energia emoţională descărcată de cineva din trecut într-un anumit loc…

–––––––––––

Am scris rândurile de mai sus în noaptea dintre 31 mai şi 1 iunie, cu un pumn strâns foarte puternic, încât mi-am văzut palma brăzdată cu patru linii mici, curbate şi înroşite… Ţi s-a întâmplat vreodată ca în timpul unui vis să tresari aşa, ca un iepure fricos? (Fără mişto.)

Acum am chef de ceva dulce: o îngheţată de căpşuni, vara asta! Păcat că n-am…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 2 Iunie 2007, in aberaţii, prostii. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Doamne, ce te iubesc, extaticul meu prieten! Eu cred ca universul este un continuum info-energetic, si fiecare dintre noi, dupa puterile lui, il imbogateste sau dimpotriva. Oamenii capabili de trairi intense, de idealuri sustinute sunt cei ce ridica aceste „panze” la nivelul lor spiritual cel mai inalt, in timp ce altii le rup. Mai cred si ca aceia care produc dezechilibre in acest continuum sunt loviti cumplit de consecintele propriilor lor rautati. Ce minunata ar fi lumea daca ar crede cat mai multi in ideal!

  2. Chiar esti saman ? Asta implica o imensa raspundere.Stii ca samanii sunt responsabili pentru bunastarea „comunitatii” lor?
    Mi-ar placea sa aflu mai multe din ceea ce faci, efectiv.Te salut!

  3. @ Soul: Nu, nu sunt şaman, dar am simţit că am primit un mesaj telepatic de la unul.🙂 Nu ştiu exact ce a fost, dar eram într-o stare ciudată, pe la 4 noaptea, între starea de veghe şi cea de somn.

  4. @ Maria: Da, sunt de acord cu tine.

Lasă un răspuns

