Reîncarnări (2)


În primul rând, vreau să-mi cer scuze de întârziere, fiindcă mă temeam că o să rămân fără internet, dar problema e pe cale de rezolvare acum… Cu optimism, sper să se rezolve şi altele…

Mi-am propus să vă zic despre reîncarnarea în grupuri, fiindcă nu sunt deloc întâmplătoare întâlnirile noastre cu ceilalţi. Ne întâlnim cu cineva dintr-un motiv sau altul: pentru a „plăti” câteva datorii karmice, pentru a duce mai uşor greul în doi sau mai mulţi, pentru că am avut legături în trecut şi azi culegem roadele. De exemplu, azi primeşti acelaşi tratament pe care l-ai aplicat cuiva, în trecut, chiar de la acea persoană, fără ca vreunul din voi să ştie acest lucru.

O să merg mai departe, aducând aici noţiunea de suflete surori. Ce sunt acestea? Sunt acele suflete care au impact asupra sufletului tău, fie în prietenie, fie în dragoste. A nu se confunda cu sufletele pereche. Sufletele surori îţi pot face bine sau rău, în funcţie de personalitate, relaţie sau karmă. Voi clarifica anumite noţiuni.

Karma = trecutul care este înregistrat în Akasha (un fel de arhivă a Universului); totalitatea actelor săvârşite de-a lungul încarnărilor; o karmă arsă e aceea în care ţi-ai răscumpărat din greşelile făcute şi, prin urmare, neluată în seamă, dispărută.

Dharma = ceea ce ţi s-a propus pentru viitor, pentru împlinirea personală, în funcţie de karmă. Poţi alege să faci anumite lucruri (să te îmbogăţeşti, de exemplu), dar acestea nu îţi vor asigura fericirea. Dharma, însă, îţi poate aduce fericirea, dacă o vei cunoaşte. De exemplu, dacă dharma ta este să fii scriitor, dar alegi să fii contabil, fiindcă este mai sigur, această alegere îţi asigură o oarecare stabilitate în viaţă (care nici măcar nu e sigură, deşi material poţi avea de câştigat), dar nu te va face împlinit. Însă, dacă ajungi scriitor, vei fi fericit, cu atât mai mult cu cât ajungi să fii de succes (poţi avea foarte mulţi bani, fără să-ţi mai faci griji pentru ei).

Acum poate vă gândiţi că dharma este sinonimă cu fericirea, iar karma cu tristeţea. Da şi nu. Da, la dharmă. La karmă, depinde de mai multe lucruri, în special de acţiuni, alegeri. Dacă ai făcut lucruri care au adus multora nefericire, ajungi şi tu nefericit. E valabilă şi varianta în care ai făcut multă lume fericită şi ajungi şi tu astfel. Totul ţine de alegeri.

Ei bine, acum ajungem şi la esenţa relaţiilor. Mulţi dintre voi aţi experimentat dragostea la prima vedere. Karma este una din explicaţii. V-aţi cunoscut într-o viaţă anterioară, probabil eraţi rude sau prieteni foarte apropiaţi, şi în prezent simţiţi o atracţie pe care nu v-o puteţi explica, vi se pare că vă cunoaşteţi de secole. Vi s-a întâmplat cel puţin o dată în viaţă, nu-i aşa? Atracţia aceea, din păcate, este confundată cu una sexuală şi, după ce se consumă relaţia în acest fel, se ajunge la nefericire, fiindcă nu aşa trebuia să meargă, nu acesta era drumul… Dar prea târziu îşi dau seama de acest lucru oamenii… Atunci, cum vă daţi seama dacă atracţia este sexuală sau nu? Păi, mă gândesc că voi aveţi instinct, intuiţie, nimeni nu vă poate spune ce fel de relaţie aţi avut în trecut, aşa că rămâne doar să vă daţi seama ce vă spune inima…

Asta îmi aduce aminte de ceea ce mi-a povestit o prietenă de-a mea, Maria, care simte karma, mai ales ce fel de relaţie karmică are cu ceilalţi. În prezent, locuieşte în America şi acolo a cunoscut un bărbat care este atras de ea fără să ştie de ce, fără să cunoască lucruri de acest gen… Deci totul era de la prima vedere, cum unii dintre voi cunosc. Ea mi-a povestit că a avut un vis cu el, în care-i spunea tată şi aşa a ajuns la concluzia că i-a fost fiică într-o viaţă anterioară. Luând visele ca indicii, a mai spus că acesta a urmat convenţiile societăţii de-atunci şi a căsătorit-o, aproape cu forţa, cu un bogătaş… Şi de-atunci se întristează de câte ori se apropie de el. Deşi i-a spus cum stă treaba cu karma, el tot n-a înţeles-o şi a vrut să se apropie şi mai mult de ea. Din cauza asta, a fost nevoită să se îndepărteze de el şi să caute de lucru în altă parte (îi era şef şi ea era privilegiată dintre toţi angajaţii, într-un hotel). După aceea, a reuşit să-şi găsească de lucru într-un alt hotel, mult mai vechi şi mai puţin vizitat, unde lumea bănuieşte că este bântuit, din cauza unor poveşti foarte triste. Acolo a cunoscut trei persoane, un angajat mai vechi al hotelului, care cunoaşte mai toate poveştile acestuia, o bătrână bogată, care locuieşte acolo, deşi are o vilă chiar în apropiere şi un manager (nu ştiu dacă am înţeles bine). Maria a spus că se simte foarte bine în compania lor şi a văzut, cumva, că şi ceilalţi trei se simt legaţi, într-un fel, unul de altul, fără să ştie de ce şi fără s-o spună vreunul. A zis că sigur este vorba de o legătură din alte vieţi. Nu-i aşa că-i drăguţ?🙂

Acum, aduc vorba şi de două feluri de spirite. Spritele masculine, cu trăsături foarte pronunţat specifice, şi spiritele feminine, cu trăsături foarte pronunţat specifice. Se pare că majoritatea spiritelor de un anumit gen se nasc într-un corp corespunzător acestuia (adică spirite masculine în corp de sex masculin şi analog la cele feminine). Ce te faci, de exemplu, dacă dai de un spirit feminin într-un corp de sex masculin? S-ar putea să vezi pe cineva efeminat, s-ar putea ca persoana de acel sex să se simtă atrasă de spirite masculine, majoritatea în corpuri de sex feminin (aşa este situaţia la majoritatea acestor spirite, din câte îmi dau seama). Totuşi, n-ai de unde să ştii dacă un bărbat este homosexual sau heterosexual numai după faptul că este efeminat. Mai ales că majoritatea tipilor de care am dat sunt cât se poate de hetero, după cum arată… Nici vorbă de efeminare la ei… şi totuşi… nu ştiu care e explicaţia în acest caz. Lumea crede că un metrosexual este, automat, şi homosexual. Nu e chiar aşa… Unii da, alţii nu. Pur şi simplu, nu se poate generaliza. Am văzut că un spirit masculin poate fi alături de unul feminin, indiferent de sexele corpurilor.

Un băiat cu care stăteam de vorbă mi-a spus că şi-a amintit destul de clar vieţile anterioare în relaţia cu fostul său iubit. Într-una din ele, se vedea preot în Egiptul Antic, cu acel iubit care era şi el preot, amândoi erau împreună chiar de-atunci şi s-au certat din cauza unei chestii, după care unul din ei l-a omorât pe celălalt şi ucigaşul s-a sinucis (nu mai ştiu care pe care). În alta, erau două fete, prostituate, care se iubeau numai între ele, în rest o făceau cu bărbaţi numai pe bani; într-o zi, s-au certat tot din cauza unei chestii, probabil banii, după care s-a recurs din nou la omor şi sinucidere. În această viaţă n-a mai fost nevoie de asemenea extreme, cei doi s-au despărţit şi atât.

Toate acestea ne pot pune pe gânduri, nu-i aşa?

Later Edit: A nu se lua drept literă de lege ceea ce am spus, fiind doar păreri. Sincer, abia aştept să am mai multe informaţii.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 7 Iunie 2007, in aberaţii. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Eu cred foarte mult in karma. Am citit despre autohipnoza si am observat cat de importanta este starea de relaxare, de impacare inainte de somn. Poate datorita acestui lucru, imi induce-am acea stare de relaxare, si aveam vise profunde, clare. Fiecare vis imi spune ceva, mai ales imaginile, secventele vechi care par a fi din vietile anterioare. Nu stiu cum sa definesc, poate e mai mult decat un vis, poate e o autohipnoza in vis.
    Primul vis care parea ca m-a avertizat despre karma a fost, culmea karma dintre doi oameni necunoscuti, iar eu asistam la cearta lor. Si nu am inteles oare era cearta din cauza mea sau eu eram cea care puteam vedea karma lor si ii puteam ajuta. Si culmea pe aceste 2 persoane de gen masaculin. Le-am intalnit in acea saptamana, nu le cunosteam pana atunci. In primul moment mi-am dat seama ca se urasc, desi pareau cei mai buni prieteni. M-am apropiat imediat de ei, sunt prietenoasa de fel si primul impuls era sa aflu mai multe despre ei, ce simt unul fata de altu ca si amic, ca sa imi pot verifica visul, viziunea. Era penibil sa intreb daca nu-i cunosteam bine! Stiu ca se ajuta reciproc si tin legatura, dar nu sunt prieteni deloc. Imi amintesc ca am asistat la o cearta de a lor, mai tarziu si am simtit exact momentul din vis, se certau in fata mea, din lucruri puerile.

  2. ca sa inteleaga toata lumea am sa redau putin din vis. Eram intr-o incapere, ca un office. In dreapta mea era un birou din lem, la care statea un baiat, imbracat intr-o camasa alba, facea ceva. Brusc cineva a intrat pe usa, usa care era in stanga mea, nu stiu daca fortase usa, dar retin ca intrase brusc (visul e vechi). Persoana care intrase pe usa , era furioasa si s-a repezit la acel coleg , baiat in camasa alba. L-a pus la pamant, era peste el si se bateau. Stiu ca totul se petrecea in fata mea si eu tipam. Nu stiu insa daca l-a omorat sau nu. Visul era dimineata, retyin ca am dormit cu o ora mai mult, pt ca nu ma puteam trezi, ceea ce la mine nu se intampla cu anii sa intarzii la lucru.
    Intamplarea era ca in acea perioada imi cautam sa muncesc ceva part time. Am intrat intr-un restaurant, bar si voiam sa fiu hostess. Acolo am intalnit aceste 2 persoane din vis. Baiatul furios care intrase brusc pe usa era proprietarul locului, iar tipul cu camasa alba, angajatul lui. Ambi aveau grija de mine. Am analizat astrograma lor si toti trei avem aspecte comune. Mai mult omul furios, are saturn in casa 1, ceea ce arata ca a facut o fapta pe care nu si-o poate ierta (e posibil sa-l fi ucis)iar karma acum e mai grea la nivel de persoana. Colegul este taur, iar eu ascendent taur. Dupa aparitia mea in cercul lor, dupa vreo 4 luni colegul a plecat, a renuntat la job. Erau informatii sigure. Imi era mereu frica de seful meu, aveam sentimentul de teama, asta la inceput. Am observat ca este foarte rece , dar este de fapt foarte prietenos daca se deschide. I-am analizat harta si are probleme si la nivel de familie. Deci gresise in familie. Inca mai tin legatura cu aceste persoane si nu va vine sa credeti, dar mereu vorbesc unul de celalat cand sunt cu mine. Nu le-am spus niciodata, dar stiu adevarul. Eu eram fata dintre ei. Ce rol am avut, va las pe voi sa va dati cu parerea!

  3. interesant subiect. Intotdeauna am crezut ca daca am trait vreodata, in alta viata, am fost barbat.🙂

  4. ce extraordinar poti sa scrii despre un subiect ingrat, incitant, straniu si chiar excitant in acelsi timp! mi se face si frica de tine, esti prea bun la chestiile astea „para” si cred ca poti sa faci bani buni din scris carti de genul asta! poti sa fii f convingator, chiar prea convingator, zic eu – plina de invidie!

  5. Mulţumesc tuturor pentru feedback.🙂

  6. dragul meu prieten, treci putin pe la mine pe blog si poate raspunzi cererii mele de colaborare, ce zici? cine stie, poate descoperim ca suntem doua spirite surori, zau!

  7. Continuare citita cu interes, la fel ca prima parte.

    Este incitanta si provocatoare „calatoria” in timp, dar ce usor poti sa te „pierzi” in ea. Si cat de usor este ca trecutul sa te tulbure…. da, poti usor sa recuperezi trecutul si sa pierzi prezentul….

Lasă un răspuns

