Scriu aici…


… mai mult ca să nu apară pe calendar (cel de la dreapta blogului) că n-am scris nimic şi mai târziu să mă cert că am fost leneş. Nu suport „găurile” care pur şi simplu fac notă discordantă de câte ori mă uit la calendar… Şi atunci mă străduiesc să găsesc un subiect de scris pe blog, dar de data asta am rămas în pană.😦 Şi nu mai vine odată tagul acela cu imită un blogger la mine, că ştiu eu pe cine să imit. ;)) (ştiţi ce emoticon iese pe Y!M, da?)

A, şi ca fapt divers, mi-a picat ‘Netul şi, cu ocazia asta, am terminat de citit o manga (benzi desenate japoneze) cu tente erotice, dar mai mult dramatică, Okane ga Nai (tradus No Money), vă las pe voi s-o citiţi, e tradusă în engleză (din păcate pentru cei care nu ştiu această limbă de circulaţie internaţională), de patru volume, o citeam de câte ori rămâneam fără ‘Net. După ce am terminat cu ea (păcat că mai multe volume nu avea, e o poveste interesantă), m-am uitat la un film, The Guardian. Dramă cu tente psihologice, aşa îl văd eu… De văzut, dacă vreţi să vă umpleţi timpul cu ceva în timp ce rămâneţi fără Internet…

Are cineva idee unde se găseşte pop-up blocker pentru Mozilla Firefox?

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on miercuri, 13 Iunie 2007, in diverse, prostii. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Stii ce mi se intampla din cauza personajelor manga? Mi s-a modificat oarecum preferinta grafic-estetica, in sensul ca imi plac baietii desenati mai efeminati si fetele…mai ciudate. Radeau niste amice ale mele de mine, da’ nu-mi pasa. De vina sunt desenele manga.

Lasă un răspuns

