Mă enervează ceva!


Şi ghici ce! WordPress a scos din Dashboard faimosul Feed Stats, care îmi arăta câţi mă citeau pe feed-uri şi era tare drăguţ, mă simţeam minunat de câte ori vedeam că mă citeau minim 42 de abonaţi (inclusiv cei 4 care mă citesc pe FeedBurner). Acum, fără chestiuţa asta drăguţă, mă simt naşpa rău… Parcă brusc, fără drept de apel, am rămas numai cu 4 cititori fideli (ştiu, e doar o senzaţie, e ceva iraţional), dar mă oftic că nu ştiu câtă lume mă citeşte… La început, vedeam că erau numai 4 din FeedBurner, nu puneam prea mult la inimă, puteam să văd şi pe Feed Stats… Acum nu… Acum trebuie să văd că sunt numai 4… Vă daţi seama ce aiurea?😡

Dacă e cineva care ţine la mine (de fapt, nu sunt eu, e doar partea mea copilărească), e o opţiune: la dreapta blogului, puţin mai jos (acum depinde cum citiţi acest post, că e relativă poziţia), unde vedeţi un dreptunghi cu două nuanţe de albastru şi cu numărul de cititori, sub care scrie by FeedBurner, acolo puteţi da click şi băgaţi frumuşel feed-ul oriunde doriţi, l-am setat să se adapteze şi la dracu-n praznic. Sau, mai sus, click pe Subscribe in a reader.😀 Ştim că nu-i greu, nu-i aşa? Atât, doar sunt foarte curios să văd câtă lume mă citeşte… Mulţam mult.🙂

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 14 Iunie 2007, in prostii. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Eu te citesc.😉 Si cu ocazia asta iti zic ca ma simt incurcata cateodata de commenturile tale la mine pe blog.😀 Da’ sa mai vii.

  2. Andrei???????!!!!!! Toate vin incet, la timp! Din mesajul tau, am extras acel sentiment de nemultumire, iritale, deci un sentimeny usor negativ. Nu e bine!!!!! Sa transcriem starile care apartin si care creste spiritul.

  3. Inger, unde te-ai ascuns? Undeva unde primesti unde negative, ori iritari inutile. Fiecare cuvant al tau ajunge mai ales la cei care te iubesc, apoi la cei, multi, care te citesc, si, intr-un anume fel la toti, pentru ca se transforma in realitati inefabile. Ridica fruntea ta minunata si mai spune-ne din „povestile” tale extatice, care ne plac atat de mult!

  4. Te am in bloglines asa ca stai linistit nu te ratez decat atunci cand vreau.🙂

  5. Nici eu nu te ratez, asta-i clar, dar inteleg ca-i enervant, mai ales pt noi astia dependenti de net. Am observat si eu niste chestii… ciudatzele si deranjante la wordpress zilele astea, dar ma gandeam ca poate am setat eu ceva gresit…

    Deci orice, dar orice se poate intampla, sa pice si casa pe mine, dar sa nu pice netul!! Sau probleme conexe😀

    Ai tot suportul meu :))

  6. ba da esti citit, mai des sau mai rar dar esti citit!🙂

Lasă un răspuns

