Un mesaj frumos…


… de la Luana, una din cele mai bune prietene ale mele, într-o discuţie pe Y!M care a avut loc în ziua de 5 iunie a.c.:

I believe I can fly….pe lungimea asta magica de unda – in care moartea nu reprezinta un neinteles si trist sfarsit decat pentru „ceilalti” – neinitiatii – cei saraci cu duhul si abonati temporar la fericire in ignoranta lor – aceasta magica lungime de unda in care, daca te afli constient si cu interes, nu exista piese lipsa la puzzle-ul vietii si in care tot misterul vietii si al mortii E CREAT ptr a ti se dezvalui progresiv, pentru a te fascina si mai mult si pentru a-ti arata ca esti un om „ales” si ca ai puterea intelepciunii de partea ta, facandu-ti prin asta o existenta interesanta si speciala, iar nu ptr a te incurca, a te pune in dificultate si a-ti pricinui prejudicii lumesti de tipul „nu inteleg de ce mi se intampla tocmai mie” „ce viata e asta?” sau, mai grav, de tipul celor.. ce constituie material esential de studiu pentru aspirantii la statutul de medic psihiatru

În afară de asta, am şi o veste bună. M-am hotărât să mă înscriu la Facultatea de Filosofie – Universitatea Bucureşti. Şi nu fiindcă vreau să-l întâlnesc pe Gramo (oricum, nu acesta e principalul motiv, ci mai la background), ci mai mult datorită unui vis, după 18 luni de derivă, când nu mă puteam hotărî ce să fac… dar şi pentru că îmi doream de ceva vreme să locuiesc în Bucureşti, ca să mă întâlnesc mai des cu prietenii pe care i-am făcut prin intermediul comunicării virtuale. Şi visul e un mesaj frumos.🙂 Mai rămâne să văd dacă o să rezist acolo.

Ştire de ultimă oră: Fredo & Pid’Jin au anunţat câştigătorii. Mă bucur că au băgat link la blogul meu.😆 Un fel de premiu de consolare.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on luni, 18 Iunie 2007, in frumuseţe, ştiri. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Bravo, bravo, iubitul meu prieten! Cred ca faci alegerea cea mai potrivita pt tine, Facultatea de filosofie imbogatind-se astfel cu un univers uman de exceptie! Iti tin pumnii, si toata inima mea! Succes!

  2. Ce ma bucur ca ti-ai ales o facultate si cred din tot sufletul ca ti se potriveste alegerea asta.😉 oricum ai stofa de filosof, nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fii cand o termini.😛

  3. Si pentru ca nimic nu e intamplator si chiar daca n-am mai tinut legatura de ceva timp…dar eu te-am citit, cu drag, in continuare…vreau sa-ti spun ca, ma bucur tare mult ca vrei sa urmezi facultatea la Bucuresti ( poate-ti amintesti ca am vb noi odata despre asta) si mai ales ca vrei sa faci facultatea asta, care cred eu ca ti se potriveste foarte bine!!! Iti tin pumnii si iti doresc Succes si iti transmit toate gandurile de bine!!!!

  4. Mulţumesc pentru gândurile voastre, înseamnă mult pentru mine.🙂

Lasă un răspuns

