Leapşă – Branduri


Hellene mi-a dat o leapşă drăguţă. Am făcut câte ceva şi a ieşit acest rezultat:

brands

Nu prea ştiu cui să-i dau leapşa mai departe, având în vedere că sunt printre cei la care a venit destul de târziu… Cine vede acest post şi vrea să joace această leapşă, e binevenit/ă şi rog frumos să-mi dea backlink.🙂

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on miercuri, 20 Iunie 2007, in asta e, diverse, prostii. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Hiiiiiiiii, am uitat de wiki si de uTorrent😀 Dar…felicitatiuni pentru STR8 very manly.😉

  2. L-am primit cadou, dar acum îl folosesc (Str8) aşa, de ironie.😆

  3. tu folosesti cate o pasta de dinti pentru fiecare dinte?

  4. @ anonimu: Nu, pur şi simplu nu am preferinţă pentru o pastă… Iau una aşa cum vine pe moment…

    Mersi pentru informaţii.

Lasă un răspuns

