Breaking News


E posibil să mă mut din toamnă în Bucureşti. Încă nu am stabilit nimic, dar sunt foarte optimist.🙂

Zilele trecute a trebuit să fie reinstalat Windows-ul, ceea ce e foarte naşpa, fiindcă am rămas fără minunăţia de pps. Ştiţi, chestiile acelea de le deschideţi şi conţineau „învăţături” pentru posteritate… Unele sunt chiar bune, dar se amestecă cu prejudecăţi şi nu se mai înţelege nimic, nasol… Dar chiar îmi place Word-ul, eu de câteva zile tot aştept să se termine download-ul la Microsoft Office, dar nu merge, nici dacă mi-aş crăpa cutia craniană nu pricep de ce trebuie să aştept atât de mult… Încă câteva zile şi gata… Mă enervez şi îmi trece…

Ultimele adăugiri (sper că am scris corect) la bookmark: How to…, NLP şi Gemenele. Ştiu, toate sunt vechi, dar n-am apucat să le citesc.

Azi (că e deja trecut de miezul nopţii) o să iau nişte acte şi o să fac altele… Urăsc birocraţia…

Cred că vin timpuri interesante pentru mine.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on luni, 2 Iulie 2007, in diverse, prostii, ştiri. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Bravooooooo!!! Super tare! Abia astept sa vii in Bucuresti, o sa-i lasi masca pe astia cu ce de minunatii stii tu, pe cuvant!!!
    Iti tin pumnii, cu tot dragul.

  2. He, si eu ma bucur pentru tine.🙂 sper ca o sa ai o viata mai colorata in capitala si sa fie un inceput bun.

Lasă un răspuns

