Leapşă – Întâlniri


Adelasamy este curioasă să vadă ce replici sunt posibile la întâlnirile mele cu Creatorul şi, respectiv, Distrugătorul (deşi cred că sunt una şi aceeaşi entitate, dar treacă de la mine).

Ce i-ai spune lui Dumnezeu dacă l-ai întâlni?
Hm… Eu consider că Dumnezeu e în fiecare din noi… parţial, of course… Dar să zicem că e aşa cum gândesc ceilalţi. În acest caz, i-aş spune o chestie:
Îţi dai seama că din cauza ta ne ucidem unii pe alţii? De ce nu cobori pe Pâmânt să le spui că se prostesc aiurea cu religiile?

Ce ţi-ar spune el?
Nu mi-ar spune nimic. Probabil o chestie de genul:
Oamenii se ucid între ei, dar nu din cauza mea, ci din cauza orgoliului lor. Mintea lor nu vede dincolo de aparenţe, sunt prea emoţionali. De fapt, i-am făcut emoţionali mai mult din curiozitate, dar nu cred că e momentul să dau înapoi, fiindcă am văzut şi momente bune şi frumoase de la ei. Totul ţine de ei, de fapt. De-asta sunteţi pe Pământ, să învăţaţi. Şi pentru asta nu cred că aveţi nevoie de ajutorul meu. Trebuie să ştiţi şi singuri, chiar ieri m-am înfăţişat vouă şi deja vă îndoiţi de existenţa mea.

Ce i-ai spune lui Lucifer dacă l-ai întâlni?
Hm, Lucifer înseamnă „purtător de lumină”, n-are cum să fie lumină diavolească, dar treacă de la mine… Satan ar fi fost oarecum nimerit, dar fie… La fel cum Dumnezeu e în fiecare dintre noi, aşa e şi Lucifer, Satan, cum vreţi să-i spuneţi. Luându-mă după credinţa populară, i-aş spune:
Dacă Dumnezeu spune că totul ţine de oameni, de ce ei se lasă înşelaţi atât de uşor de tine?

Ce ţi-ar răspunde el?
Probabil asta:
Sunt două variante, ori una din două, ori ambele: prima ar fi că oamenilor le place să se lase înşelaţi, altfel nu s-ar întâmpla asta. Şi mie mi se pare chiar prea uşor. A doua ar fi că ei pur şi simplu sunt ignoranţi, iar asta e bine, dar îmi uşurează prea tare sarcinile. Iadul se umple prea repede… Nu mai sunt provocări ca ieri… Pur şi simplu mă plictisesc şi singura mea distracţie sunt crimele de care se îngrozesc oamenii. Numai moartea îi mai sperie pe oameni, nu şi eu sau Du… nu-i mai zic numele. În afară de astea două, mai sunt şi cele şapte invenţii ale mele. Acum îmi pare rău că funcţionează chiar prea bine… Îl compătimesc pe Du… şi începe să râdă.

Cam asta îmi imaginez, dacă ar fi valabilă chestia că cele două entităţi ar fi distincte, separate una de alta şi opuse. Dar cum eu cred că Dumnezeu şi Diavolul sunt una şi aceeaşi, e clar că leapşa e o simplă joacă.🙂

Dau mai departe lui Aerian. Şi celor care doresc să răspundă la aceste întrebări, cu link la mine.🙂 Mulţam.

How Addicted to Blogging Are You?

De la Denisuca, daţi click pe poză.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on miercuri, 4 Iulie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. cele mai frumoase răspunsuri, chiar dacă a fost dat în joacă tag-ul, ai fost cea mai inspirată dintre toţi cei care au răspuns🙂

  2. inspirat, pardon … nu ştiu de ce îmi făcusem impresia asta … apoi am citit about-ul😉

  3. LOL, nu face nimic.😆 Chiar m-am obişnuit să mi se spună la feminin. So, don’t worry.🙂

  4. Andrei, cred ca o sa iau si eu tag-ul asta, ca imi place f tare. Tu ai dat niste raspunsuri f inspirate.

  5. hehe, ai raspuns serios🙂 da, a iesit f misto! faza cu how addicted to blogging are you am vazut-o si la marie jeanne, noua ne iese cam 77%😛

  6. Waw, Gramo mi-a lăsat un comment! (fără răutate, chiar mă bucur că aţi lăsat un comment la mine). Pentru toţi: Scuzaţi-mă că a trecut ceva vreme de când am mai trecut pe-aici, dar n-am mai avut nici timp, nici inspiraţie.🙂 O să revin, pe asta să contaţi.

  7. foarte originale raspunsuri!🙂
    In special cel al lui Lucifer…

  8. putin cam sec „monologul/dialog” dintre tine si EL/EI… dar, trebuie sa recunosc ca uneori cam asa imi imaginez si eu discursurile… :))

  9. Oana, bine-ai venit in blogosfera!🙂

  10. @ Darkjade: Mersi de apreciere.🙂

Lasă un răspuns

