Cele 4 lucruri care contează cel mai mult


IARTA-MA

TE IERT

MULTUMESC

TE IUBESC

De-aici.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on luni, 16 Iulie 2007, in asta e. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. True. dar n-ar trebui sa avem motive sa spunem „iarta-ma”, dar daca totusi apare un motiv e frumos sa stim cum sa ne cerem iertare.

  2. Am simtit pe pielea mea „iertarea”, dar am simtit ca nu pot uita! Asta inseamna ca nu am iertat in totalitate. Apoi am incercat sa lucrez la acest aspect si am simtit iertare din suflet abia cand am inteles sensul vietii si rolul oamenilor!
    Cu cat simt mai mult ca sunt impacata cu mine cu atat simt ca iubesc oamenii mai mult, cu cat ma apropiu mai mult de ei, ma fac sa inteleg cat de departe vreau sa stau de unii dintre ei!

  3. Daca ar trebui sa simplific cele 4 fapte, stari enumerate mai sus, as spune „IUBESC”, cand simti ca iubesti, poti sa multumesti, sti sa ierti, sti sa faci sa fi iertat!

Lasă un răspuns

