Întrebare (sau mai multe)


Purtaţi jeans vara? Nu muriţi de cald cu ele? Nu vă transpiră picioarele?
Am fost surprins să constat că sunt multe persoane care poartă jeans pe căldura asta. Eu îi port, dar numai ca să ascund părul de pe picioare.😛 Este destul de inestetic să port pantaloni scurţi… Cel puţin aşa consider.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on Duminică, 22 Iulie 2007, in diverse, prostii. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. suna aiurea pluralul „ele”! Adica porti si tu blugi dar totusi te miri. De obicei poarta aia de nu isi permit/nu-i duce capul sa isi ia pantaloni de in sau materiale mai aerisibile. Cin te pune sa porti p scurti?..iei 3/4 -sub genunchi! dar iar aberezi si spui prostii:\

  2. Da, se poarta jeansii vara fiindca (eu asa am impresia) e mai racoare in ei decat in niste pantaloni de trening; e adevarat ca in pantaloni de bumbac iti bate raiul la usa, dar n-are prea multa lume bani de asa ceva. Si, de ce nu poti pantaloni scurti ? Eu am un par pe picioare de pot concura cu un urangutan, si ma mandresc cu asta, nu o ascund!

  3. @ anonimu: Mi s-a parut ca pluralul este „ele”, dar nu sunt as in ale gramaticii.😛 Stiu ca este o fata corectoare pe-aici, sper sa ma corecteze ea.😉 Aberez si spun prostii, e vreo problema? Ca e a doua oara cand imi faci observatia asta… In plus, ma gandeam ca poate au altii alte motive in afara de cele similare cu ale mele (stii, partea cu esteticul)… Dar am inteles ideea, oricum…

    @ feelbasil: Parul de urangutan mi se pare inestetic, cum am zis mai sus, dar e chestiune de gusturi, deci nu cred ca se discuta pe tema asta. Am inteles ca oamenii, in general, prefera sa economiseasca bani, dar nu stiu ce sa zic aici… Nu cumva o fi zgarcenia in dauna sanatatii? Ma intreb si eu…

  4. Jeansi sunt la moda oriunde, oricand si pt oricine. Exista jeansi de diferite categorii,cotton 100% , ori jeans foarte subtiri si chiar racorosi ori streach, si exista jeansi si de sute de dolari pt cei snobi, asa ca jeansii raman inca in top!
    E bine sa te imbraci dupa cum te simti bine!

  5. jeansii sunt comozi si daca ii porti tot timpul te obisnuiesti cu ei. Eu ii port si vara si sincer nu mor de cald.

  6. La ce te referi cand spui zgarcenie ? O pereche de pantaloni scurti e mai ieftina decat una de jeansi, iar de epilat nu ma gandesc. Astept raspuns.

  7. @ feelbasil: Ma referam la alegerea dintre pantaloni de vara (aia subtiri) si jeansi.🙂

    @ darkjade: Esti norocoasa!

    @ Freya: O sa ma interesez de jeansi de bumbac 100% (cotton e bumbac, da?).

  8. Pluralul e „ei” ca e „jeansi” (daca tot il romanizam😀 ). Nu stiu de la cine asteptai corecturi, dar m-am bagat eu.😀 Nu port vara blugi ca mor. Mai nou m-am dat pe fuste lungi si largi, ascund si parul neepilat inca (fir-ar, tre’ sa astepti sa creasca pt a te duce la epilat). Nu trebuie sa iti fie rusine, ca baiat, ca la voi se scuza, la femei e aiurea si inestetic. La baieti e aiurea daca e epilat. Adica asta e parerea mea…nu-mi plac barbatii epilati.😀

  9. @ Hellene: OK, fiecare cu gusturile lui.😛 Si am inteles, pluralul e „ei”.

  10. nu prea port blugi dar nici fuste, desi am o gramada, si blugi si fuste, nu stiu cum fac ca tot in pantaloni scurti ma ‘trezesc’. si din astia nu am asa d multi, dar cumpar de obicei chestii despre care pot sa spun ca-mi plac cum arata, dar nu sunt neaparat comode, asa ca le port mai rar..
    despre parul pe picioare, mi se pare de asemenea ca tine de gusturi, dar ii apreciez pe tipii care se epileaza, mie imi pare mai estetic

Lasă un răspuns

