Anunţ (sau cerere de sfaturi)


Ştiu că odată ce am început ceva, trebuie terminat… Excepţie fac lucrurile în care nu cred cu adevărat…

Am reuşit să mă înscriu la facultate, mâine s-ar putea să mi se confirme presupunerea că am fost repartizat la un loc cu taxă… Bun, facultatea e la Bucureşti… Deci trebuie să găsesc un loc acolo… Dacă are cineva idei sau „tips & tricks”, orice poate fi folositor. Deja am fost sfătuit de unii să caut un loc în cămin, dar am citit undeva că cei din primul an nu vor fi primiţi, cu excepţia celor care au medii mari… deci şi a celor care primesc burse… Am fost sfătuit de cineva să dau şpagă… Eu nu prea cred în şpagă, am reuşit să fac rost de ultima semnătură (care mai trebuia) fără mită… Mai ales că am aflat că mi-ar trebui minim 300 euro… Şi chiria cea mai mică e de 133 de euro (am văzut un status pe Messenger, era pe calea Moşilor – dacă am reţinut corect), însă voiam ceva mai aproape de facultate, în Grozăveşti, în Regie… sau prin apropiere… Am văzut chirii de peste 200 de euro (pentru ce atâţia bani? ştiu că întreabă ăla lipsit de orice simţ practic, dar… s-ar putea să-mi treacă)… O chestie: tatăl meu locuieşte în Titan, dar nu-mi vine să stau acolo, fiindcă ar însemna să mă scol cu noaptea-n cap, să străbat Bucureştiul de la un capăt la altul în fugă… bine, metroul m-ar ajuta… vreo 40 de minute, nu? Am trecut adresa lui când a trebuit să completez pe foaia de înscriere domiciliul din oraşul cel mare. Altă chestie: o prietenă de-a mea s-a oferit să mă găzduiască, în caz că nu găsesc niciun loc, cu costuri minime. Se poate spune că sunt norocos, la prima vedere.

Dar uite că trebuie să-mi fac rost de o slujbă. Se pare că în ambele variante (cazarea şi angajarea) merge cel mai bine metoda „transmitere prin viu grai”… de la prieteni… O altă prietenă de-a mea mi-a spus că are o clientă ce găzduieşte studenţi cu 150 euro/lună/cameră/persoană (dacă am înţeles bine). Bun, mă întorc la ideea acestui paragraf. Uite că stau în Piteşti. Părea că m-am angajat, dar găsesc mereu închisă uşa firmei… Nu înţeleg de ce, de vreme ce o firmă e făcută să funcţioneze, cu atât mai mult cu cât e nouă… Cel puţin, era un sediu nou într-o casă veche… şi acea casă are curte, deci uşa închisă e poarta care nu vrea să se deschidă… Asta m-a zăpăcit… Aşa că m-am gândit serios să-mi caut altă slujbă… Ca să pot face faţă cheltuielilor bucureştene…

Mulţumesc tuturor celor care au avut răbdare să citească acest post patetic.

UBiTA

Poza asta circulă prin Internet, aşa că nu cunosc sursa… Asta o dau tuturor celor care doresc să mă ajute.😛 Glumesc, de fapt, la toţi care o văd.🙂

Later Edit: Mă descurc şi singur, sunt sigur că la asta v-aţi gândit…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on marți, 24 Iulie 2007, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. He, he, ne-ai luat-o inainte si ti-ai dat singur solutia.🙂
    Si eu care vroiam sa iti recomand plimbarile cu metroul, ca sa te delectezi cu textele cersetorilor specializati in „underground”.

  2. Nu, încă n-am găsit soluţia… de fapt, doar soluţii temporare, nu şi stabile.😐 Asta e… De fapt, pentru soluţii stabile am nevoie de bani şi slujbă, deh…

  3. daca singura problema pe care o intampini in privinta convietuirii alaturi de tatal tau e drumul de 40 de min, chiar esti un norocos :)) . gandeste-te ca banii pe care o sa-i castigi ii poti da pe ceva mai folositor si parintii sunt un ajutor bun in general.
    nu te mai da batut asa de usor. insista si tu la firma aia inchisa vesnic,la alta, peste tot, hartuieste0i pe nemernici :))

  4. @ Alina: Convietuirea cu tatal meu nu e deloc usoara: o sa-mi puna o gramada de conditii insuportabile, il si vad cum se va purta ca un general cu mine (a facut armata)… Deci, te rog, daca ai impresia ca e usor de trait cu tatal meu, as face schimb de locuri cu tine! Pe bune!

  5. lol deci nu metroul e problema, de la mine ai face poate chiar mai mult cu 104/ 123 desi e linie directa (sau aproape). Btw, metroul e bun si la citit, oho, cate carti am citit in metrou cu castile pe urechi🙂

    Nici eu nu sunt de acord cu spagile, depinde ce scopuri ai, vrei sa te lupti cu sistemul (poate vei reusi in vreo 50 de ani😀 ) sau vrei sa-ti vezi de treaba si sa-ti usurezi situatia.

Lasă un răspuns

