M-am tâmpit


Chiar nu ştiu ce să mai scriu… Pană de inspiraţie, nu se ştie cât va dura…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 26 Iulie 2007, in prostii. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. e imposibil … nu există pană de inspiraţie, inspiraţie e peste tot în jur trebuie doar să deschizi ochii: cea mai stupidă idee poate deveni una genială trebuie doar să încerci.

  2. 😦 Si mie mi se intampla. Am impresia ca nu mai scriu bine, ca nu mai am idei coerente…ca nu mai reusesc sa exprim nimic din toate gandurile ce imi trec prin cap…cred ca ni se intampla tuturor…

  3. Cred ca inspiratia vine de la simturi. Mie imi vin idei atunci cand simt intens anumite stari. Alteori pot primi un singur cuvant de la cineva , de care apoi se leaga o intreaga poveste! Inspiratia cuvintelor, intensitatea simturilor!

Lasă un răspuns

