Leapşă – Citat


Şi, în fine, ultima leapşă pe ziua de azi.

  • Luaţi cea mai apropiată carte. Deschideţi-o la pagina 111 şi citiţi primul paragraf nou din pagină.

„Omul are idei înnăscute?” Foarte discutabil, gândi ea. Cu greu îşi putea imagina că un copil abia născut dispune de o mare bogăţie de idei. Bineînţeles că nu puteai fi absolut sigur, căci, chiar dacă copilul nu dispunea de o limbă, asta nu trebuia să însemne că în capul său nu existau idei. Dar nu trebuia să vedem mai întâi lucrurile din lume înainte de a putea şti ceva despre ele?

La fel ca lepşele precedente. O ia care doreşte să facă acest joc.🙂

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on luni, 30 Iulie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Si din ce carte e citatul tau?

  2. Da’ sa stii ca nu-i corect ce faci tu…Sa nu zici cui dai leapsa. :-s

  3. @ Hellene: Pai, cred ca am zis: O ia care doreşte să facă acest joc. Nu e clar ca asta inseamna ca oricine n-a avut leapsa poate s-o ia de la mine? Asta inseamna ca poti s-o iei si tu.😉

  4. A fost la mine, long time ago.😛 Nu am cerut-o, ziceam doar ca daca ti-a fost cadorisita sa o cadorisesti si tu cu dedicatiune.😛

  5. Ai cam sărit calul cu lepşele astea. Când te credeam şi eu mai serios, cu capul pe umeri, tu dai cu băţu-n baltă şi te ţii de lepşe…

  6. Haide, mai conteaza?😆 Ce ti-e cu seriozitatea asta. Asculta de la mine, The Fairy Gog Blogger (ce nick😆 ), prea multa seriozitate strica. Doar nu vrei sa ma dau intepat, nu?😀 Sau vrei, dar uite ca nu-mi pasa.😛 E blogul meu, ce pisicii mei!

Lasă un răspuns

