Un videoclip coreean


Poate îl ştii deja… Eu l-am descoperit abia azi…

Kiss – Because I Am A Girl

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on miercuri, 1 August 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Da, il stiam de mai demult. E superba povestea. Imi dau lacrimile de fiecare data cand o vad.Cand l-am vazut n-am auzit si melodia…pacat ca nu intleg ce canta. Si cat e de frumoasa fata…

  2. telenovela coreeana

    1. se pare ca si acolo artistii(foto) sunt gay
    2. la ei pozele la femei se fac numai imbracate, cel putin cu un pulover
    3.piesa e o lalaiala
    4. asiaticele au pielea frumoasa, sunt devotate barbatului si sunt stramte.
    5. pretentii cam mari pentru o simpla frizerita..nu credeti? Eu scapam cu 10-15 lei..atat costa serviciul😀

  3. @ anonimu: Vorbesc prejudecatile din tine…

  4. E superb videoclipul şi din câte ştiu, este bazat pe un film.😀

    @anonimu: taci bre, şi nu mai spune prostii.

Lasă un răspuns

