Prenume originale (probabil fictive)


Uite că mi-a venit să fac o chestie trăsnită.

  • Uruana (Uru’u’an [aproximativ], adică lumina cerului)
  • Galateea (combinaţie dintre galaxie şi Calea Lactee)
  • Penta (de la pentagramă, o figură ca o stea cu cinci colţuri, care, unite în linii drepte, dau forma unui pentagon, dar acea stea are colţurile unite într-un cerc, de unde şi denumirea de pentagramă; o altă variantă ar fi că, pur şi simplu, e prefixul latin pentru a desemna cifra 5, cu sensul de al 5-lea)
  • Myth (unul din spiritele ce păzesc bogăţiile lumii materiale)
  • Rhea (alt spirit păzitor de comori terestre)
  • Rianda (combinaţie dintre rien în franceză, adică nimic, şi Anda; dacă ar fi Riana, ar fi numai rien)
  • Devila (se adaugă litera a la cuvântul devil în engleză, adică diavol)
  • Akasha (deja există o persoană cu acest nume, acest nume semnifică, într-un fel, Biblioteca Universului, în care sunt înregistrate toate faptele nerăscumpărate de pământeni)
  • Enata (de la enato în latină, adică a se salva)
  • Dharma (o ştiţi de la serialul Dharma şi Gregory, nu? în afară de asta, are o semnificaţie, aceea de a atinge scopul vieţii tale, care te poate împlini)
  • Karma (nu ştiu pe nimeni să se numească astfel, dar sigur înseamnă totalitatea faptelor săvârşite şi necompensate de noi)
  • Lyra (după constelaţia cu acelaşi nume)

Acum urmează prenumele pentru a doua categorie… vă prindeţi uşor care…

  • Leonis (în latină, înseamnă leu)
  • Cefeus (numele unui rege etiopian şi al unei constelaţii, de la Cepheus)
  • Neleus (unul din urmaşii lui Poseidon, zeul mărilor şi oceanelor, a fost un rege mitologic)
  • Columb (de la Cristofor Columb sau de la constelaţia Columba, adică porumbel, de obicei al păcii)
  • Eridan (de la constelaţia Eridanus, adică râu)
  • Phoenix (nu neapărat după formaţie, ci mai mult după legenda păsării Phoenix, care arde, moare şi renaşte din propria-i cenuşă, după care devine mai frumoasă şi mai puternică decât înainte)
  • Perseu (sau Perseus, erou mitic, campion antic, constelaţie cu acelaşi nume, cunoscut pentru faptul că a tăiat capul Medusei, gorgona care împietrea [la propriu] pe oricine cu privirea ei, şi alte fapte considerate eroice)
  • Zeus (bănuiesc că n-are nevoie de prezentare)
  • Armon (nume de înger sau derivaţie de la cuvântul armonie)
  • Lucan (se adaugă litera n după Luca)
  • Terent (în loc de englezescul Terrence)
  • Peon (Paeon, adică vindecător)

Cam asta e tot.🙂 Dacă are cineva idei de prenume originale, primesc. Unele sunt inventate, altele inspirate, după cum vedeţi şi singuri. Ideea acestui post a venit când mă uitam la un forum cu femei însărcinate şi îşi tot întrebau suratele:

Dar nume originale nu mai sunt? Chiar atâta lipsă de imaginaţie?

Şi uite că am vrut să le dau un pic de ajutor. Zic „un pic”, fiindcă n-o să mă înregistrez pe forumul lor, aştept să fie descoperit acest post.😀 Mai în glumă, mai în serios, am scris acest post mai mult pentru a mă distra de unul singur… Ce face plictiseala din om…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on miercuri, 8 August 2007, in diverse, frumuseţe, impresii. Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. Moronel. De la? Mo…. si .rinel

  2. Daca e Mo + rinel, trebuia sa iasa Morinel, nu Moronel… stii ce inseamna „moron”?

    Akismet ti-a bagat comentariile la categoria „spam”, ti le-am scos de-acolo.

  3. Asa, stiu ce inseamna moron. Morinel nu se potriveste, moronel se potriveste pentru amandoi.

    Nus ce are Akismet cu mine. Bine ca leai scos.

  4. Intr-adevar, originale nume, dar nu sunt sigura ca as vrea sa-mi numesc copilul asa😀 Desi unele sunt chiar dragute…

  5. Salut! Mai am si eu cateva idei de prenume… nu am sa spun si de unde le-am scos, sa vedem ce va sugereaza:

    -eraleea;
    -elmida;
    -eonia;
    pt fete..

    -grapolin;
    -feribal;
    -forgal.
    pt baieti…

  6. Nume de trupa nu stii? Sa fie original..apropo….mai de fete:D

  7. Wooooow……super…..
    Kiar mi-a placut….
    Cautam si eu un nume original…..sa mi se potriveasca pentru deejay….shi am gasit aici…
    Merci
    :*

  8. Numele astea m-au ajutat in cautarea unui nume original pentru un proiect secret🙂

Lasă un răspuns

