Hm…


S-ar putea să mă duc la doctor. Sper să nu fie nimic grav… Deocamdată, am recurs la leacuri băbeşti, sper să fie mai eficiente decât cele alopate…

Apropo de medicamente, ştiaţi că multe din ele sunt placebo?😆 Adică n-au nici un efect real, ci doar un efect închipuit, care chiar merge, datorită puterii sugestiei.🙂 De multe ori, sunt pastile colorate şi cu gust dulce… Dacă dau de ele, zâmbesc şi mă bucur că, de fapt, n-am nimic grav…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on vineri, 10 August 2007, in asta e, diverse. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Andrei spune-ne si noua ce te supara??? Nu crede in nici o boala si ignora orice durere! Puterea ta poate indeparta tot ce e neplacut, numai ca acest „tot” depinde de tine!
    Eu stiu ca tu poti reusi !

  2. Freya, nu stiu precis ce am… Am vomat sange ieri… Asta e tot ce pot spune…

  3. lasă boziile şi mergi de-ţi fă o endoscopie… uneori e mai bine să iei medicamente alopate, că sângerările nu trec cu plante, plus că eşti tânăr…

  4. Aiurea, sunt toate placebo.

    Si chiar si efectul placebo, s-a dovedit ca e mai mult datorat unei schimbari in comportament, nu a unei chestii psihologice. Nu iti inchipui ca te faci mai bine daca ti se da placebo, ci tii regim, faci miscare etc. daca ti se da placebo, si asta te vindeca.

  5. produse naturiste , cu un efect rapid bazate pe ciuperca ganoderma ,
    incredibil dar cat se poate de adevarat, in ceea ce priveste efectele acestei miraculoase ciuperci

  6. Buna ziua.
    Daca va intereseaza efectul placebo, daca doriti sa stiti mai multe, daca aveti intrebari referitor la acest subiect sau daca doriti sa ne impartasiti din cunostintele sau experienta dvs. va astept sa va alaturati grupului.

    Va multumesc.

    Adrian

    Efect_Placebo
    http://groups.yahoo.com/group/Efect_Placebo

Lasă un răspuns

