Dezorientat


În ultima vreme nu mai am chef de nimic. Viaţa nu mai are farmec pentru mine. Aş vrea să văd şi altceva… Aş vrea să văd ceva diferit din mine însumi… Să mă văd diferit, altfel decât eu însumi, decât ceilalţi. Risc să mă transform într-un român ordinar şi nu-mi place. Dar parcă prefer anonimatul… Fiindcă, dacă eşti altfel, curg zvonuri despre tine şi nu întotdeauna în favoarea ta… Aş vrea să văd că schimbările au într-adevăr loc, să nu mă plictisesc de promisiuni deşarte. Aş vrea să văd că plângerile sunt ascultate, astfel încât lucrurile strâmbe să se îndrepte şi să fie mai multe ordine în haosul acesta. Aş vrea atât de multe… Dar cine sunt eu? Cât de puternică e vocea mea, care nu e altceva decât mărunţişul unei mulţimi de voci timide, care vor să fie ascultate? Cine sunt eu, să am pretenţia de a avea totul la discreţie? Mi-ar plăcea atât de mult o realitate mai blândă decât cea pe care o trăiesc majoritatea românilor… Cu toate acestea, ştiu că de fapt îţi construieşti propria realitate şi doar tu eşti responsabil pentru ceea ce trăieşti. Mai ştiu că influenţele care îşi pun amprenta asupra gesturilor, vorbelor, gândirii sunt exterioare, sunt în tine numai fiindcă le-ai acceptat. Nu mai vreau să mă plâng, vreau doar să-mi construiesc o realitate potrivită mie. Realitatea în care nimeni nu e dispreţuitor, în care oamenii cunosc bunul-simţ, ştiu ce este politeţea, ce înseamnă să fii optimist, să ai ceea ce-ţi doreşti… Şi în acest fel să te încurajeze, să vadă că ai părţi bune, pe care le poţi folosi pentru a-ţi face realitatea cea din interior în exterior… Realitatea în care tu îţi poţi stăpâni destinul, în care ştii ce vrei de la viaţă, ştii că nu mai ai nevoie să aştepţi nimic şi pe nimeni, în care tu zâmbeşti şi alţii îţi zâmbesc… Satisfacţia pe care o simţi în urma construcţiei realităţii tale ar trebui împlinită, fiindcă tu ţi-ai dorit asta. În acea realitate eşti foarte hotărât, foarte conştient de drumul tău, construit ca un plan în mintea ta… Lumea mentală este atât de puternică, încât o poate influenţa pe cea palpabilă… Trebuie doar să rogi, să ierţi, să ceri ceea ce ştii că ai cea mai mare nevoie, să dai celui ce are nevoie de un lucru pe care-l ai şi nu ai aşa multă nevoie de acel lucru, fiindcă pe urmă acel lucru vine înapoi chiar mai mult decât în momentul în care-l aveai… Dacă gândeşti aşa, deja poate deveni o parte integrantă a realităţii tale… Eu suspin, îngrozit de ideea că s-ar putea să fiu doar o plută care merge în deriva curenţilor apelor vieţii… o marionetă care nu ştie să se despartă de sforile de care se agaţă pentru a merge într-un loc care nu există, dar care poate fi creat prin însăşi credinţa sa materializatoare… Oare o să ajung atât de departe pe cât visez sau voi fi doar o plută visătoare? Doar timpul îmi poate spune… Deocamdată, trăiesc o derută dureroasă…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on marți, 14 August 2007, in aberaţii, asta e. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Variezi de la stari bune la stari de nemultumire. Nemultumirile se spune ca vin din interior, nu din exterior!
    Pe cand eram in clasa 2, 3, observam diferenta dintre oamenii sensibili si oamenii duri. Eram tacuta si mereu ma gandeam de ce oamenii nu se iubesc intre ei. Ma gandeam ca daca toti s-ar iubi, respecta, ajuta ar fi o lume asa frumoasa! Nu stiu de unde apareau aceste ganduri, eram prea mica si nu traisem neplaceri, abia mai tarziu viata mi-a arata ca de fapt exista oamenii care cu cu intentie fac rau!
    Treptat am inceput sa fac diferentiez binele de rau. Astfel m-am retras singura spre partea in care credeam. Poate priveam din partea mea judecand, dar pe parcurs am invatat ca viata mea este doar a mea si nimeni nu poate face nimic sa mi-o afecteze, iar cand am intalneam invidie, rautate, lucruri decazute si neplacute, le-am privit nu cu rautate, ci cu un fel de regret, ca eu am avut norocul sa invatat, sa simt, iar altii nici macar sa realizeze cat de penibili sunt!
    Am mai invatat ca atunci cand te construiesti in interior, primesti in schimb protectia numita „power”, cu care poti intui, poti iubi, poti obtine orice, si uneori iti este frica ce gandesti, pt ca sti ca va deveni realitate! Atunci vei realiza ca nu ai nevoie de nimic, ai totul!
    Si daca alti te vor privi ca un om care se indreapta spre calea irealului, lasa-i sa te judece, tu insa nu pretinde si nu accepta nimic , de la nimeni! Invata sa depinzi doar de starea ta interioara, nu te plange niciodata de nimic, invata sa fi mandru de sufletul tau!!!! Multi nici nu stiu ca au suflet!
    Esti atat de norocos, ca ai ajuns sa simti atatea lucruri, dar ca sa pastrezi aceste simturi constant se vor inchesui pt a te testa altele. Invata sa invingi!

  2. Esti bine? Cum a fost vizita la doctor? Dupa ce o sa te tratezi, o sa te simti mai bine si psihic, o sa vezi. Sanatate multa, ai grija de tine, iar ganduri ca astea sunt firesti la varsta ta.🙂 Sa nu te schimbi prea tare cand o sa cresti mare.

  3. dazed and confused…

  4. Esti deprimat. Va veni o zi cand totul va fi bine .

  5. eu m-am ‘ancorat’ mai mult in mine insumi si in cei in care ‘rezonez'[f.putini].badarania oamenilor imi provoaca un adevarat stres.in strainatate, in vestul europei, parca ma intorsesem in timp cu ..20 de ani..cand eram copil si cand oamenii erau politicosi si pozitivi.starea asta ,de acum,va trece,dar ‘pregateste-te’ pt urmatoarea ‘infruntare’…un gand bun!

  6. @ toti cei de mai sus: Imi pare rau ca nu v-am raspuns de la inceput, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.🙂 Multumesc mult pentru gandurile voastre de bine, au functionat, cred. Acum ma simt ceva mai bine. Intotdeauna vor fi surprize in viata si asta ma va tine in priza!😀

Lasă un răspuns

