Apar şi dispar


Ştiu că lipsesc ceva mai mult ca de obicei, dar preconizez că din septembrie o să scriu şi mai rar pe blog, fiindcă viaţa mi se va schimba radical. Şi cum ştiu dinainte acest lucru, mi s-a părut inevitabil ca acest lucru să aibă şi ceva perioade depresive ante-schimbare… Deci mă acomodez… În rest, sunt bine…🙂

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on vineri, 17 August 2007, in aberaţii, diverse. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Hmmmm…ia sa imi explici tu intr-un mail cum se va schimba viatza ta in septembrie :)))) pupici

  2. Nu e nici un secret: ma mut la Bucuresti si imi fac facultatea acolo… Cam asta e…🙂 Dar sunt cam anxios din cauza asta, e o schimbare majora in viata mea… Pentru altii nu stiu cum e…

Lasă un răspuns

