Wikipedia despre astăzi


Uite ce surpriză mi-a rezervat Wikipedia pentru azi: 23 august. Cine ştia chestiile acelea, în afară de cea istorică, să „ridice mâna”.🙂 Zău, trei localităţi cu acelaşi nume chiar mi se pare lipsă de imaginaţie.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 23 August 2007, in asta e, diverse. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Ehe, eu am si demonstrat in alte vremi de 23 august. Imi amintesc si acum fustele alea rosii tampite, care ni se puneau in cap la orice adiere de vant, si baietii imbracati in mineri care formau harta Romaniei… si pe tipul care urla la noi ore intregi cu portavocea … si cartonasele pe care le ridicam…
    De notat: nu regret comunismul, il urasc, dar nu am cum sa il desprind de copilaria mea.

Lasă un răspuns

