Cui i-e dor de Mickey Mouse?


De obicei, o vizită la YouTube sau Trilulilu rezolvă chestia asta, dar nu şi în cazul meu. Voiam neapărat să văd singura animaţie care mi-a rămas întipărită în minte pentru mulţi ani. E vorba de un concert în aer liber, care se transformă într-un concert în uragan. Hehe, şi mi-a plăcut mult că orchestra cânta în mijlocul tornadei, parcă membrii ei erau indiferenţi la realitatea din jur, concentrându-se asupra instrumentelor.

Nu ştiu câţi dintre voi s-au uitat la aşa ceva. Când eram mic, mă uitam de nenumerate ori, ca să mă asigur că o să ţin minte… Din păcate, nu mi-a fost de ajutor repetiţia. Dar nu-i nimic. Timpul le rezolvă pe toate, ca un făcut.

După ce am căutat prin tot internetul după animaţia aceea, am găsit pe YouTube cum se numeşte, dar era întreruptă la mijloc şi o lua de la capăt, ceea ce era enervant. Aşa că am mai făcut un tur de forţă, de data asta fiind mulţumit că ştiu cum se numeşte: Mickey Mouse – The Band Concert (1935). Am găsit video-ul într-un torrent şi l-am luat în câteva minute (am fost plăcut surprins că sunt destui în lume care îmi împărtăşesc gustul pentru desenele copilăriei). Bun, şi după ce m-am uitat la acest desen, am rămas cu neplăcuta impresie că sunetul nu e sincronizat în unele secvenţe. Trecând peste acest inconvenient, se poate urmări.

De la YouTube nu se poate, fiindcă au rejectat video-ul, pe motiv de „violating terms„… Ciudat, având în vedere că am văzut înregistrări cu Mickey Mouse pe acel site… Dar noroc cu Trilulilu.🙂 Aici.

Pe YouTube am găsit Steamboat Willie, desenul care l-a făcut celebru pe Mickey Mouse, lansat pe data de 18 noiembrie 1928, fiind primul desen animat cu sonor la acea vreme, iar data aceea e considerată „data de naştere” a lui Mickey Mouse. Cu toate că primul desen animat în care a apărut Mickey este Plane Crazy, lansat pe data de 15 mai 1928. Deşi cea din urmă putea fi considerată „data naşterii” lui Mickey, s-a preferat varianta de mai sus, pe motiv că al doilea l-a făcut faimos… Hm…

Îmi pare rău de calitatea proastă a imaginii şi de lipsa de sincronizare imagine-sunet care se văd în locurile arătate. Dar se pare că timpul nu iartă nimic, nici măcar calitatea… În afară de cele de mai sus, m-am uitat la mai multe pe calculator, luate de pe μTorrent şi StrongDC. În afară de animaţiile cu Mickey Mouse, m-am uitat şi la Frumoasa şi Bestia (trei părţi), Mica Sirenă (două părţi), Cenuşăreasa… Ţin minte câte ceva la Albă-ca-Zăpada şi cei 7 pitici, s-ar putea să mă uit din nou la ea în viitorul apropiat, dar la Bambi sigur nu vreau să mă uit. E prea dur, am plâns când am văzut că puiul a rămas fără mamă… Apropo, mi-am adus aminte că mamei îi plăcea să deseneze rochii din acelea de prinţese, ca la desenele de mai sus. Desena chiar foarte frumos. Ştie cineva titlul original la Degeţica?

Ah, şi să nu credeţi că sunt Disney addicted. Sunt cartoon addicted!😀 Adică mă uit şi la Tom & Jerry, Sylvester & Tweety şi multe altele. Am ce vedea.🙂

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 25 August 2007, in amintiri, eXtaz. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. – Salut. Sunt Daniel.
    – Buna Daniel!
    – Am 24 de ani. De 24 de ani sunt cartoon addicted.
    – AAAAAAAAAAAA!
    – Incerc sa nu ma opresc!
    – UUUUUUUUUU!
    – So fuck you all :))

  2. La Degetica sunt mai multe variante, dar stiu de una numita „Don Bluth’s Thumbelina”.

    Ce zici de Cow & Chicken?

  3. Cow & Chicken? Cea mai mare tampenie animata pe care am vazut-o vreodata! Si de-atunci am renuntat sa ma uit la desenele animate moderne, pline de violenta.😦

  4. dragut filmuletul „Seamboat Willie”. E prima oara cand il vad.
    nici mie nu mi-au placut „cow and chicken” sau „courage” [un catel mov]. urate mi s-au parut. si imi pare rau ca nu vad schimbari in ceea ce priveste mesajul desenelor animate… majoritatea instiga la violenta…

Lasă un răspuns

