Benzi desenate


Ca o extensie la postul meu despre desene animate.🙂 După ce mi-a citit acel post, un amic de-al meu a pomenit despre benzile desenate pe care le colecţiona când era mic, cele mai multe fiind numite Mickey Mouse… S-a întâmplat să le colecţionez şi eu, dar am pierdut cam multe numere în timp… Oare mai apare revista şi azi?

Dacă vi s-ar da ocazia de a avea revistele vechi pe care le îndrăgeaţi, ce aţi face? Ştiu că unora le place Pif, nu mai ştiu dacă mi-a plăcut sau nu. Am avut toate revistele cu benzi desenate care au apărut în piaţa românească, dar o parte destul de mare din colecţia numerelor s-a pierdut. Mă întreb dacă nu cumva majoritatea revistelor vechi ajung valoroase… Am citit pe un forum cam cât ar costa să „recapăt” numerele pierdute: 120 de ron… Nu mi se pare exagerat de mult, având în vedere că respectivul vindea un tom întreg de apariţii vechi Mickey Mouse. Dar pentru buzunarul meu e chiar mult… aşa că trebuie să mă abţin…

În rest, revistele de azi nu ştiu cum sunt şi nu prea m-am interesat.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on marți, 28 August 2007, in amintiri, eXtaz. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Se poate sa ma pui in legatura cu omul care vindea revistele ? Ti-as fi recunoscator, iar tu daca ai de vandut ceva Mickey Mouse, mini, Bugs Bunny, Flinstones, Ducktales, Bamse.

  2. El nu le vindea, le răsfoia.🙂 Titlurile enumerate de tine îmi sunt cunoscute… Dulce trecut… Păcat că nu vreau să le vând.😛

Lasă un răspuns

