Regăsiri sub mister (1)


Freya, cititoare a blogului meu şi amică de conversaţii pe Y!M, mi-a dat o poveste extra. Când mi-a dat-o, mi-a cerut s-o şterg după ce o citesc, fiindcă se temea că nu va fi înţeleasă de altcineva decât de mine. După ce am citit-o, i-am spus că mi-a plăcut şi am întrebat-o dacă se poate să-i public povestea şi că vedem pe urmă dacă va fi înţeleasă sau nu. Şi-a dat acordul, aşa că-i dau drumul.😀

***

Unii oameni simt mai mult decat altii, iar acestia sunt neintelesi de cei care nu simt. Simtul face parte din latura spirituala a sufletului. Este arma cu care un suflet puternic se protejeaza, de ceea ce pare invizibil, precum un orb isi directioneaza pasii cu bastonul.

Cel mai puternic simt este cel al recunoasterii sufletelor anterioare. Este simtul care aduce o prietenie si o atasare rapida. Este un sentiment de neegalat al bucuriei si al teamei. Acest gen de simt, odata perceput de unul din suflete, poate fi transmis si celuilalt, dar nu in totalitate, ci doar la primul nivel, cel al simpatiei si neintelegerii de ce? Pe parcurs apar resentimentele anterioare, este exact cum s-ar continua sentimentul de atunci cu cel de acum, doar transformandu-l sub forma actuala, dar cu aceasi putere de afectiune. Pentru sufletul care inca nu percepe, acest gen de sentiment aduce o bulversare a mintii, usor de confundat cu o magie, un gand de care nu poate scapa, aduce momente dificile, insomnii, neliniste, momente greu de inteles. Acest suflet usor confuz, neintelegandu-si afectiunea, va incerca sa curete acest gen de resentiment, apoi va incerca sa-l abandoneze, practic de frica responsabilitatilor care s-au creat anterior si care s-au continuat recent. Sufletul care va simti rostul reintalnirii, va suferii mai mult, va simti retinerea celuilalt, se va simti usor abandonat de un suflet apropiat in trecut. Va simti cum celalalt suflet nu este pregatit sa infrunte si sa depaseasca un sentiment blocat. Va mai simti framantarea celuilalt si modul in care vrea sa uite fortat, dar nefiind capabil, pt ca un sentiment puternic nu se poate comanda, el nu apare intamplator.

Acest gen de simt, acest gen de sentiment se va pastra ca o tensiune intre cele doua suflete, pe tot parcursul existentei, chiar daca nu se va rezolva in viata actuala. Sentimentul se va continua sub o forma si mai puternica afectiv in viata viitoare.

Daca simti un suflet strain ca e special pt tine, nu ezita sa-i arati iubirea, atasarea este modul in care sufletele se reintalnesc. Urmareste-i gesturile celuilalt suflet, intrebarile si gandurile, si vei intelege din ce categorie a cunoscutilor anteriori face parte. Daca are un caracter asemanator face parte dintr-un mediu comun, daca are idei diferite, fii atent, ca este un suflet care nu-ti seamana si te poate lovi cand nu te astepti!

– va urma –

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on miercuri, 29 August 2007, in amintiri, diverse. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Exact acest tip de intalnire misterioasa, ca si cand ar veni dintr-o viata anterioara, traiesc eu de cateva luni incoace. In sufletul meu totul pare limpede si decodificat, dar in sufletul celuilalt e o negura sumbra si un refuz imposibil de pus in practica.
    Ceea ce ai postat aici imi da taria sa merg mai departe in aceasta relatie de o mare complexitate si, mai ales, dificultate!

  2. Nimic nu este intamplator! Nu pot numi „coincidenta”,”intamplator”, reintalnirea dintre suflete. Le-as rani si ele simt, m-as mintii, si intuitia mi-ar aminti mereu: iar vrei sa gresesti, de ce????

Lasă un răspuns

