Răspund unora (4)


Redau câteva cuvinte care au dus la blogul meu:

forma corecta romi sau rromi

Răspuns: romi.  De-aici.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 6 Septembrie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. defapt e ţigan, fuck politicaly correct mai ales că ei însuşi îşi spun aşa

  2. ei insisi si unii pe altii😀. Nu ii opreste nimeni ca sa ajunga un model pentru altii, asfel incat tigan sa insemne un om cult, civilizat, harnic etc. In fond tiganii si-au castigat renumele😀 asa ca sa si-l poarte sanatosi.

  3. Banuiesc ca stie toata lumea ca n-am cum sa va schimb parerile.
    Dar sunt curios, de unde stiti voi ca asa isi spun ei insisi si unii pe altii? I-ati auzit direct pe strada? Daca da, scuzati-mi intrebarea prosteasca…

  4. doar două cuvinte am de spus: Mădălin Voicu
    nu am nimic cu ţiganii, doar pentru că le spun ţigani nu înseamnă că sunt rasist, am probleme cu minoritatea pe cale să devină majoritate numită manelişti

  5. Am o curiozitate…libajul surdo-mutilor este universal valabil?

  6. @ coca: Nu stiu… daca ar fi universal valabil, toata lumea l-ar folosi… Dar cred ca te referi la altceva.🙂 Daca ma intrebi „limbajul surdo-mutilor este acelasi in toata lumea?”, atunci asta chiar nu stiu, dar presupun ca da, nu m-am interesat… dar stiu pe cineva care stie raspunsul cu siguranta.

  7. Desi numeroase gesturi si expresii se pot recunoaste universal dincolo de frontierele nationale sau culturale, nu exista un limbaj al semnelor unic si universal care sa fie înteles de toata lumea.

Lasă un răspuns

