Un cuvânt [atribut]


Acel [atribut] poate fi oricare: nou, vechi, (re)descoperit, prea puţin folosit…

O prietenă mi-a spus că graseiez. Am întrebat-o ce înseamnă. Mi-a zis că vorbesc cu un „r” diferit. I-am zis că am acel „r” pentru că, pe vremea când eram în Elveţia franceză, cei de-acolo încercau să mă înveţe să vorbesc limba lor, pe care oricum am uitat-o, dar m-am ales cu accentul lor.🙂 Atunci mi-a zis:

Exact, ai accent franţuzesc.

Merçi, Luana.🙂 A mai zis şi că par ca unul venit din alte timpuri… în sensul bun, desigur.🙂 M-a descris ca un prinţ care s-a urcat în maşina timpului şi a nimerit în mijlocul bădăranilor. Mi-am scos straie domneşti şi mi-am luat haine din timpurile bădăranilor, dar stilul e total diferit.😆 Cea mai tare descriere făcută mie.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on marți, 11 Septembrie 2007, in asta e, diverse. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. E foarte placut sa auzi astfel de descrieri facute de persoane dragi tie. E si mai placut sa auzi cum te descriu oameni necunoscuti. Bineinteles cand e de bine, ca la remarci aiurea…
    PS N-am stiut ca ai trait in Elvetia.🙂

  2. @ Tomata cu scufita: Daca scormonesti un pic mai mult prin blogul meu, adica in arhiva acestuia, vei vedea ca am scris si despre perioada in care am stat in Elvetia. Nu mai tin minte titlul, dar stiu ca era in seria „Povestea vietii mele patetice”. Am dat o groaza de detalii personale pe-acolo.😉

  3. printz din alte vremuri😀 …oare r-ul nu e de la faptul ca ai pus lucruri pacatoase in gura?🙂

Lasă un răspuns

