Link-uri simpatice


Link-ul 1: Ce nu ne spun manualele de istorie.

Link-ul 2:  Cel mai de temut pirat din istorie a fost o femeie.

Link-ul 3: Ştiaţi că….

Link-ul 4: Download.com, un site de unde puteţi lua un soft în deplină siguranţă. Mai mult, este o rubrică interesantă pe-acolo, Spyware Horror Stories. Denumirea pare haioasă, dar citind păţaniile altora, poţi vedea ce e de făcut în cazul în care ţi s-a infectat calculatorul.

Link-ul 5: What is Alcohol, Anyway? E o pagină care ne „spune” că toţi avem alcool în organism, chiar dacă nu-l bem.🙂 Mulţumesc lui Aerian pentru ea.

Dacă aveţi link-uri cu lucruri interesante, mi-ar plăcea să le puneţi în comment-uri.🙂

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 15 Septembrie 2007, in asta e, diverse. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. mie imi aduce aminte de scoala…imi pare rau ca nu am linkuri…

  2. http://www.geocaching.com/ – l-am descoperit recent si m-ar convinge sa imi iau un gps😀

  3. @ fanatica: Nu face nimic, ma bucur oricum ca-mi citesti blogul.🙂

    @ mmaja: Eu oricum sunt convins sa-mi iau GPS cand voi avea destui bani.😀

  4. eu am unul la masina dar nu m-ar ajuta in geocatching prea mult… oricum o jucarie foarte misto!😉

Lasă un răspuns

