Rabd…


Am fost azi din nou la Bucureşti. Altă alergătură. Rabd…
Trebuie să revin pe 27 şi mă întorc acasă pe 28. Rabd, rabd…
După care o să am acces mult mai rar la calculator, implicit la internet… Rabd, rabd, rabd…

Compensaţie: o să mă întâlnesc mai des cu prietenii mei din Bucureşti. Sper…

Sper să nu mă apuce disperarea… Am şi alte speranţe.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 20 Septembrie 2007, in aberaţii, asta e, diverse. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Te astept in Bucuresti cu tot dragul.

  2. super. bucurestiul nu musca, sa stii.

  3. Maria si fanatica, va multumesc pentru gandurile voastre.🙂

Lasă un răspuns

