Concurs – prima etapă


V-am zis că m-am înscris la un concurs. Am şi scris articolul pentru prima etapă. Sper că n-am scris chestii aiurea.😀

Sunt foarte curios să văd ce părere aveţi. Dacă aveţi ceva de criticat, nu ezitaţi. Am recitit şi chiar am aberat, cel puţin în primele rânduri. Dar ăsta e felul meu de a fi: aburitor.😆

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on Duminică, 23 Septembrie 2007, in diverse and tagged , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Am scris si acolo un mic comentariu… si as vrea sa adaug: care ar fi problema daca ar gasi rudele tale mai apropiate sau mai indepartate, acest blog ? Poti stii ce efect ar avea asupra lor?😉
    Raman in continuare o cititoare a articolelor tale, indiferent de locul unde le postezi. Merita!😀

  2. Succes la concurs. Nu e rău ce ai scris, dar nu depinde de mine să iei vreun premiu, ceva.
    „E adevărat, sunt destule bloguri populare, puternice etc. (vezi Zoso, VisUrât etc.), dar asta nu înseamnă că sunt cele mai bune, ci doar diferite” – nu sunt de acord cu tine. Un blog bun (blogul tău de exemplu) e diferit. Sau e bun pentru că e diferit.
    Marele Zoso e varză, iar blogul lui e o compilaţie diareică de tot felul de idioţenii. Însă nu ştiu ce te-a apucat să pomeneşti de el; n-ai văzut că e sponsorul concursului?

  3. @ Luckydreamer: Multumesc pentru comentarii, sunt foarte dragute.🙂

    @ Radugo: Pai, chiar nu mi-am dat seama ca e sponsorul concursului… dar ce legatura are sponsorizarea cu ce zic in articol?

  4. Blogul lui zoso e oky..mai ales ca e si homofob😛

  5. @ un om rau: Si VisUrat e cam homofob… e oky pentru tine, nu?

  6. In contextul articolului ai integrat bine exemplele cu Zoso si Visurat, motivul pt. care unele bloguri sunt celebre nu e in nici un caz calitatea. De obicei oamenii care au ceva de spus, sunt chiar mai putin inclinati sa-si faca reclama sau sa se bage in seama pe unde apuca.

    Mi-ar placea f. mult sa castigi… nu cred ca se va intampla… dar ma bucur si mai mult c-ai participat🙂

Lasă un răspuns

