Revenire


După două zile de peripeţii în Bucureşti, am ce povesti. Acum trebuie să mă culc, că sunt frânt, abia m-am întors de-acolo. E grav dacă scriu pe blog imediat ce am venit din alt oraş, deşi sunt obosit mort şi cu chef de somn?

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 29 Septembrie 2007, in aberaţii, asta e, diverse and tagged , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. So, you’re back, sper sa nu fiu eu adormita cand te trezesti tu🙂

    (sunt f. patetica daca spun ca mi-a fost asa dor de tine?)

  2. lol, cand am postat eu de 2 ori? poti sa stergi unul dintre ele

  3. Gata, sters.🙂 Si nu, nu esti deloc patetica.

  4. Stai ca boschetarul in Gara de Nord ?😀

  5. @ vasile: Am mai zis asta, cu alta ocazie… Nu stii nimic.

Lasă un răspuns

