Leapşă – Cel mai mişto cadou


Leapşa am primit-o de la Irina.

Din punctul meu de vedere, cel mai mişto cadou e cel pe care-l consideram imposibil… Şi Luana mi-a zis că o să-mi dea un super cadou de ziua mea… O excursie dus-întors România-Elveţia, cu avionul… Destinaţia: familia cea simpatică de care am povestit în alte epistole bloggeristice pe-aici (indiciu: „Povestea vieţii mele patetice”)… Partea naşpa este că Elveţia preferă să joace cartea neutralităţii chiar şi în privinţa aderării, astfel încât o să am nevoie de paşaport, dar ce mai contează formalităţile.🙂 Se rezolvă toate. De fapt, nici nu m-ar deranja să nu primesc nimic, intenţia în sine e minunată! E frumos să visezi, mai ales când ştii că visele pot fi atinse, cu ceva efort… Şi mai mişto la acest cadou este că e în viitorul apropiat.🙂 Nu m-ar deranja să fie ceva mai depărtat, având în vedere că sesiunea bate la uşă împotriva voinţei mele (fac o mutră acră)… Chiar şi aşa, tot cred că se poate.🙂

Leapşa o dau mai departe… lui Netics, Medeea, DarkQ, Denisuca şi Lovingvama… şi cine mai vrea…🙂

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 15 Decembrie 2007, in diverse, frumuseţe and tagged , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. si eu ma bucur de intentii la fel de mult ca de cadouri🙂

    PS: ca sa participi la concurs (ca e un concurs la mijloc) tre’ sa respecti niste reguli (printre care sa dai leapsa catre 5 bloguri…etc). regulile sunt aici http://leapsa.upc.ro/ (scuze daca le stii deja, am vrut doar sa ma asigur ca le stii)

  2. Irina, nu stiam regulamentul… Deci sa mai dau la alti doi bloggeri? Grea decizie…🙂 Dar o sa incerc… Cat despre e-mail… Chiar trebuie sa fac asta? Intr-adevar, imi doresc un MacBook, hihi. Hai sa incerc.🙂

  3. poate nu gasesc dus-intors si iti iau numai dus!😛

  1. Pingback: Cel mai misto cadou » netics blog

  2. Pingback: Leapsa de la Exstatic - Cel mai misto cadou

Lasă un răspuns

