Filme văzute


Cum a trecut cam de multişor de când am făcut ultima recenzie la filme, mi-am zis să vă arăt filmele pe care le-am văzut de-atunci. Ordinea nu este cronologică.

1. The Notebook
2. Velvet Goldmine
3. Zodiac (atât cel din 2005 [cu articolul hotărât The], cât şi cel din 2007)
4. The Fountain

O să vă spun, pe scurt, despre fiecare film tăiat [în ultima vreme] din listă.

The Notebook e un film romantic, în care se dezvăluie o poveste de dragoste ce a început într-o tinereţe şi se continuă la bătrâneţe, chiar şi când doamna e amnezică… Iar finalul e de gustat, merită să vedeţi ultimele scene… nu direct, că altfel n-aţi înţelege nimic. Cei care îşi închipuie că Titanic e singurul film care te face să plângi ar trebui să vadă povestea de care v-am zis-o foarte pe scurt… Mi-e teamă că s-ar putea să fac cine ştie ce spoiler…🙂

Velvet Goldmine… Nu ştiu ce să zic, însă este extrem de original, clar… Se amestecă nişte elemente astfel încât înţelegeam destul de greu de ce unele amănunte sunt aşa şi altele nu… Până la urmă am renunţat la ele şi m-am concentrat asupra tabloului general, care m-a făcut să fiu mai atent la liniile mari ale filmului… Şi uite aşa detaliile cele mai ciudate fac tot filmul să fie interesant… Totuşi, este nerecomandat homofobilor…

Zodiac are două variante: cea din 2005 plictiseşte rău de tot (pe mine m-a enervat prostia unora din film), e prost făcută, nu v-o recomand. Cea din 2007 e beton. Ambele sunt bazate pe (scenariştii zic că sunt inspirate din) cazuri reale. Altceva nu mai zic.

The Fountain este suprarealist, spiritual şi foarte romantic, într-un fel transcendental…🙂 Sunt subiectiv când zic că e bun, adică mi-a plăcut… Aşa că vă las pe voi să vă faceţi o părere…

Acum nu ştiu ce o să se întâmple.😀

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 27 Decembrie 2007, in amintiri, diverse, impresii and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

