Ce fac azi


Mă uit la aceste site-uri.

Încurcături de limbă, dacă ai chef să-ţi exersezi dicţia.🙂 Eu sunt pus pe îmbunătăţirea dicţiei.

Cum să întocmim un eseu. Am ceva de făcut, se vede…

Voi ce mai faceţi?😀

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 29 Decembrie 2007, in asta e, diverse and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Well…feeling crappy…eating ice-cream…watching movie trailers.Sper sa te fi intrecut in patetism(scriere de eseuri?!).AM NEVOIE URGENTA DE O VICTORIE!!!

  2. Ce bun e linkul ala, mai ales pentru cine isi invata pentru o lucrare blestemata.😆
    Bleah bleah, celalalt e chinuitor.

  3. 😆 Amandoua sunteti haioase.

    Lunachick, vrei victorie in patetism? N-am nimic impotriva…

    Dana, nimic nu e chinuitor cand ti-ai propus sa faci ceva si te tii de drumul ales…

  4. Tre sa mai exersez un pic la asta.
    Cand reusesti, sa-mi spui si mie, sa am pe cine testa.😀

Lasă un răspuns

