Filme văzute (2)


Ratatouille şi Eternal Sunshine of the Spotless Mind, primul nefiind pe listă, iar al doilea este acolo.

R.: De ce mă apuc să fac o excepţie pentru un film de animaţie ce n-a inclus acolo? Din două motive simple: tocmai că nu ştiu să fie vreun film de animaţie pus în acea listă, iar dacă e, atunci sunt amnezic, pe când filmul de care pomenesc e chiar de excepţie… Nu ca celelalte care se fac azi, cel pe care l-am văzut chiar seamănă, măcar cât de cât, cu cele vechi, deşi nu mă refer la aspect, ci doar la „felul de a fi”, nu ştiu dacă reuşesc să mă fac înţeles. Oricum, am rămas cu o impresie foarte plăcută despre el.🙂 Merită văzut.

E.S.o.t.S.M.:  Nota 9 din 10. E original, e tras de păr, îţi dă impresia ruperii totale de realitate, impresia că te afli pe o lume paralelă, fiindcă nu-ţi vine absolut deloc să crezi că se poate întâmpla aşa ceva în realitate. Mă refer la faptul de a-ţi fi ştearsă memoria una-două, fiindcă aşa vrei tu şi o rezolvi cu un doctor cu ceva mijloace nu tocmai ortodoxe… Altfel, e un film care chiar pune spectatorul pe gânduri. Când suferim, chiar vrem să uităm amintirile cele dureroase. Dar pe urmă vedem cruda realitate abia după ce am descoperit consecinţele acestei acţiuni nesăbuite… Da, cred că lumea ar vedea că şi suferinţa are rostul ei…

Zzz…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 19 Ianuarie 2008, in diverse, impresii and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Am vazut Ratatouille si iti dau dreptate. E un film animat tare dragut si pe care, la randu-mi, il recomand. Pe al doilea film nu l-am vazut dar m-ai facut curioasa.

  2. m-ai omorat cu eternal sunshine, e unul dintre filmele mele preferate, cu toate ca nu e chiar original in idee, cam acelasi lucru se petrece si in vanilla sky, pe care deasemenea il ador, si ala inspirat, de fapt identic, cu varianta originala, deoarece este produs inainte, din limba spaniola, in care penelope cruz are rol identic.
    mie nu mi se pare deloc tras de par, si te contrazici singur prin fraza urmatoare, tocmai pt ca ar fi rupt de realitate, nu ar avea cum sa fie tras de par, chiar tu ai zis ca imaginatia iti permite absolut orice intr-unul din posturi. eu cred ca e posibil, sa nu uitam ca filmele anticipeaza in general inventiile in materie de tehnologie, fie ea si chirurgicala.
    si concluzia ta e in concordanta cu a mea, si cu a regizorului din vanilla sky, care o expune mai pe fatza decat e expusa in eternal sunshine, ‘the sweet is never the same without the sour’.
    eternal sunshine se axeaza mai mult pe sentimente, pe trairi decat filmul din care s=a inspirat in idee. tocmai de asta imi place mai mult. i personally love it.

Lasă un răspuns

