Scriu…


… numai ca să am ce scrie… Nu mai pot! Facultatea asta mă stoarce de energie! De ce m-am băgat acolo? De prost! Nu mai pot de prostia mea! Aşa că m-am apucat să scriu acum, noaptea târziu, când sunt semi-treaz, semi-obosit… şi mai am puţin până turbez. De ce societatea asta? De ce organizarea asta? De ce toate aşteptările astea? De ce atâtea pretenţii pe care şi eu m-am trezit că le emit, după o scurtă conştientizare ca o lovitură?… Atâtea întrebări fără rost, atâta frustrare cum n-am simţit niciodată în viaţa mea, de-mi vin tendinţele autodistructive mai ceva ca niciodată… Mă uit la fereastră… şi mă gândesc ce am pierdut… adică mă întreb ce am pierdut, că altfel nu mă uitam aşa aiurea… Mă uitam, la început, ca să contemplez, acum mă uit parcă pentru a spera la un răspuns… De ce toate astea?

Bineînţeles, toate astea sunt neimportante, voi treceţi prin greutăţi mai mari ca ale mele (poate v-a murit un bunic, poate aţi călătorit pentru prima dată cu avionul şi v-aţi trezit cu o fobie, se poate întâmpla orice)… şi eu mă plâng că nu mai pot, că mă simt depăşit… Da, puteţi să mă ignoraţi, puţin îmi pasă de ce se va întâmpla de-acum înainte… Mă simt aşa de blazat… şi de revoltat, în acelaşi timp, iată paradoxul din mine…

Acum, să onorez o leapşă ceva mai veche, pe care am amânat-o din nu ştiu ce motive puerile… De la Oblia, căreia îi mulţumesc că s-a gândit la mine.🙂

în care film te-ai simţi bine să trăieşti? Detaliază/explică în 2-3 fraze.

Oblia a zis ce a zis mai sus.

Hm, după multe ezitări… Hehe, nici eu nu mă aşteptam, dar uite că am ales un film… The Man from Earth… Asta, fiindcă vreau să întâlnesc personajul principal şi să-i mai pun diverse întrebări…🙂 Deja l-am prins cu o mică greşeluţă… Sau era prost tradus, nu-mi dau seama… Oricum, am văzut că s-a jucat cu abilitate cu mintea celorlalţi… Şi era chiar onest, dar şi-a acoperit urmele negând lucrurile până la urmă, după care vedem confirmarea a ceea ce a spus înainte… Asta e chiar tipic pentru un film… Da, vreau să intru în acest film, cum a făcut tipul din Pleasantville…😉

Dau leapşa oricui doreşte s-o preia, libertatea e totală.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on miercuri, 13 Februarie 2008, in aberaţii, asta e, contra, diverse, imaginaţie, impresii, prostii and tagged , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. pai…daca ai fi pierdut ceva ai fi stiut pentru ca ti-ar fi lipsit. iar gravitatea unei probleme este intotdeauna relativa si subiectiva. no offense dar daca eu ma tai la deget si ma doare ma afecteaza direct mai rau decat o luare de ostatici in afganistan. Nu sunt rau, sunt sincer…oricum…decat mult si degeaba, mai bine putin si prost!

  2. Heeeei, curaj! Daca lasi nervii sa te doboare nu mai lasi lumina si chestiile bune sa ajunga la tine.🙂 Nu stiu cum e cu facultatea si nici ce-i cu tine in general, da’ se poate si mai rau cum ai spus-o chiar tu.
    Vezi ca ai o leapsa si la Maria Barbu. Se pare ca nu sunt singura care ti-a simtit lipsa.😉

  3. Ai vazut ca ti-am dat o leapsa?

  4. Acum am vazut.🙂 Abia dupa ce mi-a spus Dana, recunosc… :”> (vezi pe messenger ce inseamna acest emoticon)… Am citit postul tau, mi-a placut, acum il citesc pe al Danei, imi place si acesta… Hm, e clar ca nu pot sa ma ridic la inaltimea voastra, dar o sa incerc… O sa scot ceva… cred.🙂

  5. Cu siguranta ca vei scrie ceva super interesant.

  6. crazysexymarvelous

    Fiecare dintre noi are diferite etape…si momente, perioade mai bune, mai proaste. Insa totul trece, ai sa vezi, o sa fie bine🙂

    Mi-ar placea sa fiu in „The Holiday”, sa fac schimb de locuinta cu cineva dintr-o alta tara, de pe alt continent si sa imi gasesc acolo marea iubire…asa sunt eu acum, romantic :)) ieri eram sadic😀

  7. eu zic ca e un semn prost daca te simti prost.. profesorii au tendinta sa-ti lase impresia asta despre tine, si cateodata mai colaboreaza si asa-zisii colegi, care se simt promisi pe viata unui concurs de ‘castiga cel mai pupin___ist’. problema ar fi ca nu se stie cat poti rezista in mediul ala. cel putin asta a fost problema mea, daca asta e si a ta, sa stii ca e posibil sa termini facultatea si fara modificari survenite in mediul de viata – eu imi dau licenta peste 2sapt jum😉

  1. Pingback: SPUNE-MI CE MAI FACI? « MariaBarbu Weblog - idee şi expresie

Lasă un răspuns

