Leapşă – Ce mai faci?


Am primit-o de la Maria Barbu. De fapt, pentru ea e anti-leapşă, interesant.🙂 O să văd ce scoate căpăţâna asta a mea de data asta.

Când întrebi „Ce mai faci?” nu e deloc totuna cu „Ce faci?”, pentru că diferenţa arătată de prepoziţia „mai” (sper că am zis bine, uneori mă simt ca la şcoală), arată că, în primul caz, tu cunoşti sau, cel puţin, ai mai vorbit cu persoana respectivă şi ai ţinut minte câteva date despre ea, din câte ţi( s)-a spus. În al doilea caz, sună de parcă o interoghezi în legătură cu activitatea sa curentă (sau aşa mi se pare); totuşi, folosesc varianta asta când sunt sigur că n-am mai vorbit în viaţa mea cu respectivul/a, de multe ori pe mIRC (nu dau link, şi aşa nu prea intru acolo).

Am fost întrebat de Maria ce mai fac.🙂 Deci s-a gândit la mine, for sure. Am avut o săptămână de vacanţă post-sesiune, săptămâna aceea aproape a trecut şi greul urmează… Nu prea am chef să dau detalii acum.

În săptămâna aceea am vrut să mă relaxez cât pot şi sunt sigur că am reuşit. Doar că n-am reuşit să văd prea multe filme, doar câteva episoade din serialul Sex and the City luate din torrents. Am revăzut The Man from Earth, merită fiecare secundă pierdută pentru a-l vedea.😀

Nu ştiu cui o să dau leapşa mai departe…  Cine vrea, o ia… A, Oblia ce zice? Sunt curios.🙂

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 16 Februarie 2008, in asta e, diverse, impresii and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Anrei, ma bucur ca ai preluat leapsa si ai scris frumos.

  2. Andrei, iarta-ma ca am scris tocmai numele tau aiurea. De emotie

  3. Nu face nimic.🙂 Mă bucur că ţi-a plăcut ce-am scris, mă temeam că poate fi aiurea.

  4. Imi place ca si tu ai nuantat intrebarea, subliniind acel „mai” care permite un raspuns dezvoltat, care sa se refere atat la trecut si prezent, cat si la viitor.

Lasă un răspuns

