Chat periculos


Mă jucam ieri seară pe ConQUIZtador.ro. Era cineva cu nick-ul Bigudiu, altcineva cu Next Level 1 (hm, cam dubioase). NL salută, B răspunde, eu răspund pe urmă, dar îmi dau seama că NL e mai interesat de B. Mă întrebam dacă B e băiat sau fată, că mi-era evident că NL e băiat. Apoi, NL s-a simţit ceva mai sigur să întrebe „eşti studentă?”, după ce a întrebat de vârstă şi i s-a răspuns că 24. B răspunde „am fost student”. Eu am râs: „:))”. N-a mai zis nimeni nimic, NL are pică pe mine şi mi-a atacat cetatea până mi-a luat toate teritoriile cucerite, dându-mi craniul înfrângerii. După care a scris „fiindcă m-ai atacat”. Hm, de când râsul e considerat atac?

Am scris asta ca să uit de piatra asta incomodă.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on marți, 26 Februarie 2008, in aberaţii, amintiri, asta e, prostii and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. decat jocul ala frumos dar cu moderatori de cacao( e „branduit” ProTv) … mai bine da-mi un buzz si jucam table online🙂

  2. E o porcarie jocul ala. Nici nu ma mira replica aia cretina.
    Ma amuza insa cand castig de multe ori punand raspunsurile la intamplare si se oftica aia. Ha!

  3. ma eu chiar nu inteleg ce are lumea cu jocu ala. E drept ca nu il joc prea des si atunci decat cu prietenii mei, da e destul de fun.

    ps: veverita – mai lasa tablele, incerca un sah😛
    iar dana daca se intampla sa „castigi de multe ori punanad raspunsurile la intamplare” fa niste cercetari poate esti clarvazatoare si nu stii🙂

Lasă un răspuns

