Pentru săptămâna asta


O mierlă zboară în libertate şi nu e deloc periculoasă. Când vedem un om şi credem că e periculos, îl facem hoţ sau criminal, numai fiindcă nu ne place cum este el, să zicem în exterior… Arată ca un vagabond, dar asta nu-l face periculos, este mai mult ca o mierlă liberă.

Am scris asta de mai sus acum câteva zile, pe un caiet. Şi aş vrea să vă anunţ că pe 5 martie blogul meu împlineşte 1 an de la „naştere”.😀 Hai, uraţi-i „La Mulţi Ani”!

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on Duminică, 2 Martie 2008, in diverse, impresii, ştiri and tagged , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. La multi ani! asadar blog-ului, cu cat mai multe ,,zen”-uri din caiet,in el!
    citindu-l mi-am adus aminte si eu de unul:

    ,,Intr-o dimineata, maestrul s-a indreptat spre locul in care elevii il asteptau pentru discursul zilnic. In momentul in care maestrul s-a asezat pentru a-si sustine prelegerea, o pasare s-a asezat pe pervazul ferestrei si a inceput sa cante. Maestrul a ascultat-o pana cand pasarea si-a luat zborul, dupa care s-a ridicat si le-a spus elevilor sai:

    „Aceasta a fost totul pentru ziua de azi”.

    Morala: ascultati ce are de spus fiecare, pentru ca mesajul sau va poate aduce linistea in acea zi.”

  2. La multi ani blogului!
    sa pui cat mai multa viata in continuare!caci cred ca stii nu cati ani trec conteaza ci cata viata pui in acei ani!ma bucur ca ai reusit sa scrii atat de mult!

  3. La muuulti ani!🙂

  4. suberb micul tau text🙂 si la multi ani!

  5. Uneori si tabloul libertin si nelimitata pe care-ti proiectezi insasi viata pare a fi vazuti de alti dezordonat. asociez acest mod libertin de a trai bazat pe propriile principii ca o pasare periculoasa, pt ca acel om care nu va suportat sa fie limitat, va ajunge departe cu propriul caracter si increderea in sine!

  6. un intarziat „La multi ani” din partea mea!🙂 Tine-o tot asa!

  7. cred ca ai talent la scris si pe deasupra mai si exersezi. ti s-ar potrivi f bine sa faci descrieri de personaje sau sa povestesti peripetii, excursii, sa faci un fel de jurnal de aventura. nu-ti sugerez nimic in sensul asta, doar mi-am spus parerea ca ti s-ar potrivi.
    imi place blogul tau si te consider o persoana interesanta.

Lasă un răspuns

