Un blog fain


Fursecul Mecanic. L-am descoperit ieri şi mă bucur mult că există un astfel de român „occidental”.😀 O să vedeţi la ce mă refer, dacă daţi click acolo. Proiectul lui îmi place mult, aş vrea să degust măcar o minunăţie de-a lui. De exemplu, acolo am aflat pentru prima dată ce este marţipanul… sau se scrie marzipan? Nu ştiu… Oricum, nu ştiu ce gust are acesta, văd că lumea îl laudă, zicând că e dumnezeiesc, hm… Aş vrea să încerc şi eu… Nougatul l-am gustat când aveam Nutella, pe vremea când eram mic, acum nu mai găsesc aşa ceva şi am o poftăăă… Să văd dacă reuşesc să scriu motivaţia pentru Fursecul 8…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on Duminică, 3 August 2008, in diverse, impresii, ştiri and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

